آفتاب

پیام مجمع نمایندگان مازندران در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی

پیام مجمع نمایندگان مازندران در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی

مجمع نمایندگان مازندران با صدور پیامی اقدام موهن نشریه فرانسوی در هتک حرمت به صاحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا- منطقه مازندران، در متن این پیام آمده است:

«جسارت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر عظیم الشأن اسلام بار دیگر نشان داد آنچه به‌عنوان تمدن غرب خوانده می‌شود در حقیقت توحش و جاهلیتی مدرن است.

پیامبر اسلام امروز آشناترین و عزیزترین نام برای همه آزادی خواهان و حق طلبان و جویندگان معرفت و معنویت در سراسر جهان است،نام بلند و الهام‌بخش حضرتش امروز در همه کشورها و ملت ها ورد زبان‌ها است و ارمغان الهی ایشان از معراج و ملکوت به سرعت در حال گسترش است.

آنچه جاهلیت مدرن را نگران و وحشت زده ساخته این حقیقت روشن است که علی رغم همه تبلیغات و جنگ روانی و اسلام‌هراسی که غرب به راه انداخته است آئین رسول گرامی اسلام چون چشمه‌ای زلال راه خود را به سوی تشنگان معنویت و پاکی و ایمان بیش از پیش یافته است.

مجمع نمایندگان استان مازندران عمل زشت نشریه هتاک و حمایت‌های تأسف‌بار دولت فرانسه و دولت آمریکا از این اقدام موهن را محکوم کرده و تأکید می‌کند که پیروان آن پیامبر عظیم‌الشأن، منادی صلح و دوستی و مهربانی هستند و ان‌شاءالله دیری نخواهد گذشت که امثال این نشریه بی‌شرم و هزاران دستگاه تبلیغاتی دیگر غرب به تاریکی‌های فراموشی و نابودی فرو خواهند غلتید و آنچه در جهان تنین انداز خواهد بود همچنان نام عزیز پیامبر مهربانی‌ها خواهد بود و پرچم توحید و ایمان در همه ی گیتی بر افراشته خواهد شد.

انتهای پیام

کد N679302

وبگردی