آفتاب
جلیلی:

سکوت مدعیان حقوق بشر در مقابل اهانت به مقدسات محکوم است

سکوت مدعیان حقوق بشر در مقابل اهانت به مقدسات محکوم است

نماینده مردم مسجدسلیمان، لآلی،‌هفتگل و اندیکا در مجلس با صدور بیانیه‌ای اقدام موهن مجله شارلی به ساحت پیامبر اسلام را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در بیانیه اسماعیل جلیلی آمده است:

«هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَی وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ »

اوست که رسول خود را با هدایت و آیین درست فرستاد تا آن را بر همه ادیان چیره سازد،هر چند مشرکان را نا خوش آید (توبه/آیه 3)

بسمه تعالی

صلی الله علیک یا رسول الله

در نهایت تاسف، بار دیگر شاهد هتک حرمت کفار پست فطرت به ساحت مقدس و نورانی پیام آور حقیقت و مهربانی حضرت محمد (ص) بودیم.

پیامبر گرامی اسلام از اولین روز بعثت خود، همواره مظلومانه مورد خصم دشمنان و گمراهان و جاهلان عالم واقع شدند و علی رغم همه مودت و ایثار آن نبی بزرگوار برای هدایت و سعادت بشریت، عیادی ابلیس از هرگونه جنایت و خیانت برای ضدیت با خدا و رسولش دریغ نکرده اند.

این بار نیز روزنامه فرانسوی شارلی ابدو از قافله شیطان عقب نمانده و با به تصویر کشیدن کاریکاتور خیرالبشر به خیال خام خود، قصد کمرنگ کردن اعتقاد و ارادت مسلمین عالم به ایشان را دارند.

اما ای ایادی کفر و جور!زهی خیال باطل... محمد مصطفی (ص) نور حقیقتی است که در قلب و جان عالمیان نفوذ کرده است و هر چه بیشتر به دنبال خاموشی این نور الهی باشید، خود را به قعر گمراهی و سقوط نزدیک تر کرده اید.

ما مسلمانان جهان فدایی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) هستیم و ضمن پافشاری بر اعتقادات و اصول دین مبین اسلام، تا آخرین قطره خون خود از اسلام و پیام آور این آیین حق دفاع خواهیم کرد.

این اقدام شنیع و ناشایست رونامه شوم و مسموم شارلی ابدو و همچنین حمایت دولت فرانسه و کدخدایان دروغین و پوشالی غرب از آن را محکوم می کنیم و مدعیان حقوق بشر نیز که نسبت به اهانت به مقدسات مسلمین مهر سکوت بر دهان خود زده اند نیز محکوم هستند.

انتهای پیام

کد N679251

وبگردی