آفتاب
جهانگیرزاده در گفت‌و‌گو با ایسنا:

توهین به پیامبر (ص) با هداف افزایش نزاع بین مسلمانان و مسیحیان است

توهین به پیامبر (ص) با هداف افزایش نزاع بین مسلمانان و مسیحیان است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه هیچ مسلمانی توهین به پیامبر اکرم (ص) را نمی پذیرد گفت که به نظر می رسد این اقدام برای افزایش نزاع و درگیری میان مسلمانان و مسیحیان انجام شده است.

جواد جهانگیززاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اقدام جدید یکی از نشریات فرانسوی در توهین به پیامبر اکرم (ص) گفت : اقدام این نشریه این شک را به وجود می آورد که اتفاقات منجر شده به کشته شدن چند روزنامه نگار توسط ماموران سرویس های موساد با هدف افزایش میزان نزاع و درگیری میان مسلمانان و مسیحیان انجام شده است.

وی افزود: به نظر می رسد اقدامات بعدی گردانندگان این هفته نامه در راستای طراحی سرویس های اطلاعاتی انجام شده است، انگار برای این افراد آزادی بیان مهم تر از آزادی عقیده است و آن‌ها حاضرند به اعتقادات صدها مسلمان توهین کنند.

قائم مقام مرکز پژوهش های مجلس تاکید کرد: طبیعی است این کارها منجر به افزایش خشونت مذهبی می‌شود قطعا پشت پرده تمام اتفاقات طراحی نسبت به مسلمانان وجود دارد، این اقدامات نگرانی های جدی را به دنبال دارد چرا که هیچ مسلمانی توهین به پیامبر (ص) را نخواهد پذیرفت و از آن نمی گذرد.

جهانگیرزاده در مورد اینکه احتمال حضور رژیم صهیونیستی در پشت پرده توهین به پیامبر اکرم گفت:‌ این اتفاق دور از ذهن نیست آنها به دنبال تندکردن نگاه ها نسبت به اسلام و اسلام هراسی هستند و در عین حال می خواهند افکار عمومی جهانیان را از موضوع فلسطین دور کنند.

وی در پایان گفت: در چند ماه اخیر رژیم صهیونیستی از ناحیه برخی مراکز و شخصیت های معتبر بین‌المللی به عنوان رژیم جنایتکار شناخته شده است به همین دلیل این امکان وجود دارد که این رژیم برای پوشش و محو کردن این موضوع از اذهان چنین فضاسازی هایی را انجام داده است.

انتهای پیام

کد N679208

وبگردی