آفتاب

اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)در آذربایجان شرقی

اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)در آذربایجان شرقی

اقدامات اجرایی برای حل مشکل صدور سندهای مالکیت خانه‌های مردم میانه‌ با ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، انتقال اسناد مالکیت شش هزار عرصه واحد مسکونی که متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی بود با تشکیل شش هزار پرونده مستقل به صورت رایگان به مالکان مردمی صورت می‌پذیرد. این روند که با اهدای پنج سند به صورت نمادین به مالکان مردمی طی مراسمی تحت عنوان «کرامت ولایت» طی دو روز گذشته انجام شد تا شش ماه آینده به طول خواهد انجامید.

بنیاد برکت که از زیرمجموعه‌های این ستاد می‌باشد نیز با رویکرد توانمندسازی اقتصادی مناطق محروم در استان آذربایجان شرقی با سرمایه‌گذاری 238 میلیارد ریال اعتبار در شهرهای تبریز، بستان‌آباد، مراغه و صوفیان نسبت به توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی در این استان وارد عمل شده است. احداث 23 مدرسه با 126 کلاس در شهرهای اسکو، اهر، بستان‌آباد، هریس، ورزقان، تبریز، عجب‌شیر و مراغه با 47 میلیارد ریال اعتبار و احداث 26 مسجد در شهرهای اهر، ورزقان، هریس و چاراویماق با 32 میلیارد ریال اعتبار نیز از دیگر اقدامات این ستاد در آذربایجان شرقی است.

انتهای پیام

کد N679085

وبگردی