آفتاب

کارشکنی «اسرائیل» به لغو سفر گزارشگر ویژه سازمان ملل به کرانه باختری انجامید

کارشکنی «اسرائیل» به لغو سفر گزارشگر ویژه سازمان ملل به کرانه باختری انجامید

رژیم صهیونیستی که در دهن کجی و بی‌احترامی به مقامات بین‌المللی شهره عام و خاص است، با کارشکنی‌های خود باعث لغو سفر یکی دیگر از این مقامات به کرانه باختری شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد درباره منع خشونت علیه زنان از لغو سفر خود به کرانه باختری خبر داد و علت آن را عدم همکاری رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

رشیده مانجو خاطرنشان ساخت: قرار بود که به دعوت تشکیلات خودگردان و در بازه زمانی 19 تا 29 ژانویه برای بحث در خصوص مسائل مربوط به خشونت علیه زنان، سفری به اراضی فلسطینی داشته باشم که به خاطر کارشکنی‌های اسرائیل، این سفر انجام نگرفت.

وی تصریح کرد: در طول شش هفته گذشته برای دریافت ویزا جهت ورود به اراضی فلسطینی تلاش کردم و از دولت اسرائیل خواستم که در این زمینه با بنده همکاری کند ولی هیچ فایده‌ای نداشت.

وی همچنین از اینکه رژیم صهیونیستی به او اجازه ورود به اراضی فلسطینی و دیدار با زنان را نداده است، ابراز تاسف کرد و گفت: در این سفر قصد دیدار با زنانی را داشتم که مورد خشونت قرار گرفته‌اند. بنده به دنبال حمایت از زنان و حقوق آنان هستم.

انتهای پیام

کد N678466

وبگردی