آفتاب

تدابیر جدید دولت انگلیس در عرصه امنیت سایبری

تدابیر جدید دولت انگلیس در عرصه امنیت سایبری

دولت انگلیس برای کمک به شرکت‌های بازرگانی با هدف مقابله با «چالش امنیتی سایبری» تدابیر جدیدی را اعلام کرد و بر حمایت خود از ورود شرکت‌های امنیت سایبری به بازارهای آمریکا تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری شینهوا، این تدابیر جدید در جریان سفر دو روزه دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس به واشنگتن برای دیدار و گفت‌وگو با باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام شد.

دفتر نخست‌وزیری انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: امنیت سایبری در راس دستور کار دولت قرار دارد و تمام تلاش خود را می‌کند تا تهدیدات امنیتی علیه صنایع برطرف شود.

گروهی متشکل از 12 شرکت امنیت سایبری انگلیسی نیز به واشنگتن سفر کرده‌اند تا دیداری با گروهی از شرکت‌های آمریکایی داشته باشند. دولت انگلیس در بخشی از تدابیر جدید خود، یک نماینده امنیت سایبری جدید به نام اندی ویلیامز منصوب کرد و قرار است وی به شرکت‌های بازرگانی کوچک انگلیس و صادرکنندگان کمک کند تا منافع تجاری خود را در آمریکا گسترش دهند.

اندی ویلیامز یک کارشناس صنایع انگلیس است که در سفارت انگلیس در واشنگتن مستقر خواهد شد و به معاهده‌های امنیت سایبری آمریکا-انگلیس کمک می‌کند. ارزش بخش امنیت سایبری انگلیس بیش از شش میلیون پوند است و 40 هزار کارمند دارد.

انتهای پیام

کد N678253

وبگردی