آفتاب
با صدور بیانیه‌ای؛

بسیج جامعه زنان خواستار پیگیری حقوقی توهین به پیامبر اسلام (ص) شد

بسیج جامعه زنان خواستار پیگیری حقوقی توهین به پیامبر اسلام (ص) شد

سازمان بسیج جامعه زنان با محکومیت توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم (ص)، خواستار پیگیری حقوقی موضوع توسط وزارت امور خارجه در مجامع بین‌المللی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان بسیج جامعه زنان در بیانیه‌ای، توهین نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) را محکوم کرد.

در بیانیه این سازمان آمده است: «یک هفته پس از حمله تروریستی به مجله فرانسوی شارلی ابدو در پاریس که پیش از این به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) توهین کرده بود، این مجله بار دیگر این اهانت را تکرار کرد. شارلی ابدو در اقدامی تحریک‌آمیز یک کاریکاتور موهن دیگر از پیامبر اکرم (ص) منتشر کرد. باز بیماردلان گرگ صفت نتوانستند کینه و عداوت خود را با اسلام پنهان کنند و دوباره دست به کاری زدند که احساسات میلیون‌ها مسلمان را در سطح جهان جریحه‌دار کردند».

در ادامه این بیانیه خطاب به عاملان این توهین آمده است: «اینکه شما تصاویر موهن از پیامبر ما مسلمانان می‌کشید و عده ای را به نام مسلمان اجیر می‌کنید که محل مفسده شما را به خاک و خون بکشد، سناریویی است از طرف خودتان تا کینه‌هایتان را بیشتر عملی کنید و ما مسلمانان را به تروریست نسبت دهید؛ در حالی اینها همه ساخته و پرداخته خودتان است و تروریست زمان شما هستید.

شما گرگ‌صفتان همان استعمارگرانی هستید که روزی دست به اشغال سرزمینی دیگر کشورها می‌زدید و اکنون به نام آزادی بیان و عقیده، در صدد تحمیل افکار پلید خود بر جهان هستید؛ چون خوب می دانید که با گسترش دین اسلام در سراسر جهان بخصوص در جهان غرب و گرایش انسان‌ها به دین مقدس اسلام که باعث بیداری انسان‌ها شده، دیگر جایی برای این افکار ضداسلامی شما نیست.

بی‌تردید این حرکت شرارت‌بار شما چیزی جز استمرار کینه‌تان علیه اسلام و محو جوامع اسلامی نیست و شما کینه‌توزان اگر کوچکترین اطلاعی از دین اسلام داشتید، می‌فهمیدید که این دین مقدس خشونت علیه بی گناهان چه مسلمانان و چه غیرمسلمانان و همچنین ریختن ناحق خون انسان‌ها را محکوم می‌کند و این سناریویی که شما ترتیب داده اید، با اصول و عقاید این دین جور در نمی‌آید».

در پایان بیانیه بسیج جامعه زنان تصریح شده است: « بسیج جامعه زنان کشور ضمن محکوم کردن این اقدام روزنامه شارلی ابدو، از وزارت امور خارجه می‌خواهد تا نسبت به این اقدامات ضداسلامی واکنش نشان داده و مطابق قوانین و کنوانسیون های حقوقی و بین المللی خواستار مجازات عاملان نقض مواد 18 و 27 میثاق حقوق مدنی - سیاسی در خصوص لزوم حفظ حرمت ادیان شود».

کد N678064

وبگردی