آفتاب
آیت الله سلیمانی:

سیاست اسلام هراسی در دستور کاخ سفید و بنگاه های تبلیغاتی قرار دارد

سیاست اسلام هراسی در دستور کاخ سفید و بنگاه های تبلیغاتی قرار دارد

زاهدان-امام جمعه زاهدان بیان داشت: کشور های غربی و سیاستمداران کاخ سفید سیاست اسلام هراسی در جهان را در دستور کار دستگاه های تبلیغاتی خود به منظور جلوگیری از نفوذ دین اسلام قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان در مصلی قدس بیان داشت: غرب متوجه جاذبه قوی اسلام شده است و برای جلوگیری از گرایش مردم آزادی خواه و ستمدیده جهان به دین  اسلام، موجی از اسلام هراسی را به راه انداخته است.

وی با محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی و هتک حرمت نبی مکرم اسلام به بهانه آزادی بیان اظهار داشت: ایدئولوژی اسلام سیاسی و هراس از آن در اروپا در دستور کار دولتمردان کاخ سفید قرار دارد.

خطیب جمعه زاهدان اذعان داشت: اسلام تنها یک مذهب نیست بلکه اسلام یک فرهنگ غنی است که دستاوردهای عظیمی را در زمینه­‌های مختلف از جمله علم، معماری، ادبیات و موسیقی به بشریت تقدیم کرده است و غرب نیز از اکمال این مکتب و دین به عنوان جاذبه قوی آگاه است.

سلیمانی با اشاره به اینکه گرایش روز افزون مردم دنیا به اسلام از عوامل ایجاد موج نوین اسلام‌هراسی در اروپا است افزود: غرب تلاش دارد تا گروه های تکفیری از جمله داعش رابه عنوان نماد اسلام معرفی کرده و خشونت و اقدامات جنایتکارانه آنها را به دین اسلام ربط دهد.

وی یاداور شد: استکبار جهانی با بهره گیری از شبکه های تبلیغاتی گسترده و فریب مردم سعی دارد تا از یک تمدن صلح آمیز به نام اسلام  تهدیدی بزرگ و نمادی از تروریسم در نزد افکار عمومی جهان ترسیم کند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: متاسفانه بسیاری از مردم کشور های غربی به دلیل تبلیغات منفی و دروغ غربی ها از دستاوردهای عظیم اسلام  آگاه نیستند و در ذهن آنها  گروه تکفیری داعش به عنوان نماد مسلمانان و  تهدید جدی علیه بشریت تبلیغ و ترسیم شده است.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: اسلام ستیزی در دنیای غرب یک پدیده نو ظهور نیست و از گذشته در میان غربی‌ها وجود داشته است و امیدواریم که هر چه زودتر بستر نابودی باطل در دنیا فراهم شود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز قدردانی از زحمات نیروهای انتظامی، عملیاتی و اطلاعاتی در دستگیری باند تروریست ها در جنوب شرق کشور اظهار داشت: امیدواریم این افراد شرور هر چه زودتر به سزای اعمال ننگین خود برسند.

کد N677895

وبگردی