آفتاب
نماینده کرج:

قیمت سوخت هواپیماهای فرودگاه پیام تعدیل شود

قیمت سوخت هواپیماهای فرودگاه پیام تعدیل شود

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت سوخت هواپیماهای فرودگاه پیام نیازمند بازنگری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، محمدجواد کولیوند در جلسه ستاد حمل و نقل استان البرز، که در محل باشگاه میلاد با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار البرز و شهردار کرج برگزار شد، طی سخنانی اظهارکرد: البرز پل ارتباطی 12 استان کشور است که این مهم حجم ترافیکی سنگینی را به استان تحمیل می‌کند لذا باید از ترافیک البرز به عنوان معضلی ملی یاد کرد.

وی در ادامه از اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی سخن به میان آورد و افزود: فرودگاه پیام دارای ظرفیت ویژه‌ای است که می‌توان از آن در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کرد اما متاسفانه تامین سوخت هواپیماهای این فرودگاه گاهی با مشکل مواجه می شود؛ چرا که هزینه سوخت آنها نسبت به هواپیماهای سایر فرودگاه‌ها بیشتر محاسبه می شود.

این مقام مسئول با تاکید به این‌که اگر هزینه سوخت هواپیماهای فرودگاه پیام البرز با دیگر فرودگاه‌ها برابر نشود نمی‌توان نسبت به صادرات، واردات و مباحث گمرکی اقدامات مفیدی را انجام داد، تصریح کرد: باید به این فرودگاه و تامین مسائل سوختی آن توجه ویژه داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت تعیین تکلیف دو بیمارستان در شهرستان کرج و فردیس اشاره کرد و گفت: مجری این دو بیمارستان اداره راه و شهرسازی است اما متاسفانه تا کنون اقدام عملی برای ساماندهی این دو بیمارستان انجام نداده است.

کولیوند در پایان بر لزوم ایجاد ایستگاه قطارشهری بهارستان تاکید کرد و گفت: جمعیت 140 هزار نفره کمالشهر، جمعیت 32 هزارنفره شهرک صنعتی بهارستان، پارک علم وفناوری و بزرگ‌ترین آرامستان البرز در این منطقه ضرورت احداث ایستگاه قطار شهری را در این منطقه دو چندان می‌کند لذا از مسئولان انتظار داریم به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام

کد N677617

وبگردی