آفتاب
رونمایی از تیزر «ارغوان»

دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد

دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد

«ارغوان» به کارگردانی امید بنکدار و کیوان علیمحمدی از جمله فیلم های شرکت کننده در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر است.

به گزارش خبرنگار مهر، این اثر سینمایی که به تازگی در ویژه برنامه « یک فیلم، یک سلام» سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از اقلام تبلیغاتی خود با حضور کارگردانان، مهتاب کرامتی، مهدی احمدی دو بازیگرفیلم رونمایی کرد در این دوره از جشنواره در بخش سودای سیمرغ حضور دارد.

اين فيلم عاشقانه با شعار «ديدي اي دل که غم عشق دگربار چه کرد» روي پرده نقره اي مي رود.

علیمحمدی درباره فیلمش می‌گوید: فیلم سینمایی «ارغوان» فیلمی است که چشم ها و گوش ها را نوازش می دهد و یک لحظه نخواهید توانست از آن بگذرید. ما فیلمی ساخته ایم که با استانداردهای دنیا همخوانی دارد و هیچ عقده حقارت و ضعف اجتماعی را در فیلم نمایش نداده ایم و عمیقا اعتقاد دارم که مخاطب پس از دیدن این فیلم با احساس خوبی سالن سینما را ترک خواهد کرد.

امید بنکدار دیگر کارگردان این فیلم سینمایی نیز معتقد است: معمولا وقتی طرحی را شروع می کنم به صورت تفکیک شده به آن نگاه نمی کنم اما هر فیلمسازی آرزوی دیدن فیلمش را دارد. تلاش داشتیم در این فیلم تکرار نشویم و به همین دلیل تمام سعی مان را برای بهتر شدن ارغوان کرده ایم.

مهتاب کرامتی ، مهدی احمدی، شقایق فراهانی، آزاده صمدی، الهام کردا، یاسمین پازوکی، نسیم ادبی، رابعه مدنی، مریم بوبانی، مرتضی اسماعیل کاشی و نیکی نصیریان در فیلم «ارغوان» به ایفای نقش می‌پردازند.

این فیلم داستان یک زن و مرد است که در شب مرگ یک موزیسین معروف، برخورد اتفاقیشان روی گذشته و آینده هردوی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. بردیا کیارس مسئولیت بخش‌های موسیقایی فیلم را برعهده دارد.

کد N677587

وبگردی