آفتاب
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

انتشار کاریکاتور پیامبر(ص) نشانه اسلام‌هراسی دشمنان است

انتشار کاریکاتور پیامبر(ص) نشانه اسلام‌هراسی دشمنان است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در خصوص انتشار کاریکاتور پیامبر اکرم(ص) توسط یک نشریه فرانسوی گفت: این موضوع در یک نقشه کلان اسلام‌هراسی دارد، اتفاق می‌افتد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی زائرسرای محبان امیرالمومنین ویژه دانشگاهیان که در هتل معرفت مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان این‌که این‌ها ظرفیت اسلام را در جهان و جاذبه آن را برای آزادی‌خواهان در کل دنیا دیده‌اند، اظهار کرد: اینان تنها چاره‌ای که پیدا کرده‌اند موضوع اسلام‌هراسی و انتشار کاریکاتور برای جریحه‌دار کردن عواطف مسلمانان است.

وی افزود: از دل این عواطف مسلمانان فعالیت‌های خشنی هم ممکن است داشته باشند و آن رفتار را آنقدر بزرگ می‌کنند تا چهره نامناسبی از مسلمانان را به مردم جهان ارائه دهند.

محمدیان با بیان این‌که اگر مجموعه‌ای بخواهد با اهانت به مقدسات چندصد میلیون مسلمان و آزادی‌خواه به اهداف خود برسد، مطمئنا راه غلطی است، عنوان کرد: این‌ها اشتباه محاسباتی می‌کنند و با تحریک عواطف مسلمانان دودش چشم خود آنها را می‌سوزاند؛ شاید در کوتاه مدت فکر کنند به اهدافی می‌رسند اما در درازمدت چیزی به نفع‌شان نخواهد شد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: خودشان تروریست‌ها را به عراق و سوریه بردند و آن‌ها را پرورش دادند و حمایت کردند و حالا می‌بینیم که به کشورهای خودشان بازگشته و وحشت و امنیت آنان را تهدید می‌کند.

انتهای پیام

کد N677499

وبگردی