آفتاب
سخنگوی جمعیت ایثارگران:

با بالا رفتن توانمندیمان دشمن عقب‌نشینی می‌کند نه با حرف

با بالا رفتن توانمندیمان دشمن عقب‌نشینی می‌کند نه با حرف

مسئول کمیته سیاسی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اعتقاد دارد که هر چه توانمندی‌های ایران بالا برود، دشمن عقب‌نشینی خواهد کرد وگرنه با توصیه و حرف چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

مسئول کمیته سیاسی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اعتقاد دارد که هر چه توانمندی‌های ایران بالا برود، دشمن عقب‌نشینی خواهد کرد وگرنه با توصیه و حرف چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

لطف‌الله فروزنده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره هشدار اخیر رییس‌جمهور به 1+5 برای پیشرفت مذاکرات هسته‌ای، اظهار کرد: دشمن به خاطر ماهیت استکباری خود منطق را نمی‌پذیرد و بیشتر باید با زور با آنها صحبت کرد. زور هم یعنی ما توانمندی‌هایمان را بالا ببریم پس هر چه توانمندی‌هایمان بالا برود آنها عقب‌نشینی خواهند کرد وگرنه با توصیه و حرف چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

وی اضافه کرد: اگر دشمن ببیند ایران قدرتمند است، گفتمانش در منطقه برتر است و نقش اول را دارد آن وقت عقب‌نشینی می‌کند، اما اگر هزار بار هم بگوییم بر اساس منطق پیش بروید و سرعت عمل داشته باشید آنها محک خواهند زد که ما چقدر کارآمدی داریم پس هر چه خدمات در داخل بیشتر باشد، رضایت مردم بالا برود و به بعد اسلامی توجه شود دشمن عقب‌نشینی خواهد کرد اما اگر آنها احساس کنند ما شکننده هستیم، نه تنها عقب نمی‌روند، بلکه 10 قدم جلو می‌آیند.

مسئول کمیته سیاسی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که باید به دشمن نگاه بدبینانه داشته باشیم، تاکید کرد: این اصل است، رهبری 1+5 به عهده آمریکاست و آنها هم تحت تاثیر صهیونیسم هستند به همین دلیل باید به آنها نگاه بدبینانه داشته باشیم ضمن اینکه ما خطوط قرمزی داریم که باید به آن توجه کنیم و با پافشاری بر خطوط قرمز خود بر اساس عزت ملی و اسلامی‌مان جلو برویم و مذاکره کنیم.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد مذاکرات در راستای این صورت گیرد که منافع ملی ما تامین شود یکی از اصول اساسی اصل منافع ملی ما این است که تحریم‌ها به کلی برداشته شود ادامه پیدا کردن مذاکرات خوب است اما اگر قرار باشد مذاکرات اهرم فشاری بر ایران باشد و به دستگاه محاسباتی مسئولین ما آسیب برساند تا از مواضع اصولی خود کوتاه بیاییم قابل قبول نیست و حتما ملت ایران واکنش نشان خواهد داد.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان یادآور شد: واقعیت این است که مذاکرات فرصت برای 1+5 به حساب می‌آید چون ملت ایران قدرتمند است و زیر بار زور نمی‌رود و در این 30 سال نشان داده بر مواضع اصولی خود ایستاده پس با توجه به این موضوعات اگر استکبار تصور می‌کند که می‌تواند در مذاکرات ما را بشکند اشتباه کرده است پس بهتر است همان راه منطقی ما که رهبر انقلاب فرموده‌اند در پی گرفته شود و اگر دشمن از این فرصت استفاده نکند قطعا آسیب خواهد دید.

انتهای پیام

کد N677458

وبگردی