آفتاب

صادق خرازی: اصلاحات برنده انتخابات بعدی می‌شود اگر ...

صادق خرازی: اصلاحات برنده انتخابات بعدی می‌شود اگر ...

رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت، اگر شورای نگهبان و نهادهای نظارتی به وظایف خود عمل کنند، اصلاحات برنده انتخابات بعدی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صادق خرازی در حاشیه همایش سراسری اصلاح‌طلبان در جمع خبرنگاران درباره شانس موفقیت اصلاح‌طلبان در انتخابات بعدی مجلس اظهار کرد، اگر شورای نگهبان و نهادهایی که نظارت می‌کنند، به وظیفه‌شان عمل کنند، تردید نکنید که اصلاحات برنده انتخابات بعدی خواهد بود.

وی همچنین درباره محوریت حزب کارگزاران در انتخابات آینده گفت: هنوز درباره کارگزاران و محوریت آن صحبتی نشده است. به هر حال کارگزاران هم یکی از احزاب به حساب می‌آیند، در حالی‌که اصلاحات یک مجموعه است.

خرازی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه براساس سیاست‌های شورای هماهنگی جبهه اصلاحات حرکت خواهید کرد خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبدیل به نهادی شده تا در بین احزاب اصلاح‌طلب یک سری هماهنگی‌ها را انجام دهد و طبیعی است که هر اصلاح‌طلبی باید خودش را موظف بداند در آن چارچوب هماهنگ شود. ما با چارچوبی که با اساسنامه و مرام‌نامه‌مان آمیخته باشد همکاری می‌کنیم و معتقد به همگرایی هستیم و در جایی هم که مواضع‌مان هماهنگ نباشد، رسما اعلام خواهیم کرد.

وی همچنین درباره احتمال ادغام حزب ندای ایرانیان با حزب اتحاد ملت ایران تصریح کرد: ما به هر حزب سیاسی در ایران که مجوز بگیرد، خوش‌آمد می‌گوییم و از آن استقبال می‌کنیم، ولی بنا بر ادغام نداریم.

رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در پایان اظهار کرد:‌ تولد اصلاحات در سرزمین و محیط تندروانه شکل نمی‌گیرد. محیط جغرافیایی و سیاسی اصلاحات آمیخته و آموخته با یک نوع متانت، طمانینه و اعتدال است و اگر اینگونه باشد اعتدال می‌تواند بر مبنای فکر اصلاحات کار خود را انجام دهد.

انتهای پیام

کد N677233

وبگردی