آفتاب

حکیمی‌پور: جبهه اصلاحات به‌دنبال حضور حداکثری مردم در فعالیت‌های سیاسی است

حکیمی‌پور: جبهه اصلاحات به‌دنبال حضور حداکثری مردم در فعالیت‌های سیاسی است

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: هدف اصلی ما این است که فعالیت‌های حقوقی اصلاح‌طلبان را در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات سامان بدهیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احمد حکیمی‌پور بعهدازظهر پنج‌شنبه در همایش سراسری شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات متشکل از 19 حزب، تشکل، انجمن و مجمع است که از کمیسیون ماده 10 احزاب پروانه رسمی دارند. در شرایط فعلی چهار یا پنج گروه اصلاح‌طلب جدید هم درخواست عضویت کردند. هدف اصلی ما این است که فعالیت‌های حقوقی اصلاح‌طلبان را در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات سامان بدهیم.

او ادامه داد: این همایش شروعی خوب به عنوان قدمی مهم خواهد بود که به برکت حماسه خرداد 92 با حضور مردم ایران امید و نشاط به جامعه برگشته است. شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیز در تلاش است به همراه بقیه مجموعه‌هایی که در طیف اصلاح‌طلبان حرکت می‌کنند گامی استوار در جهت وحدت و هماهنگی در عرصه‌های پیشرو بردارد.

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هم‌چنین بیان کرد: حضور حداکثری مردم در فعالیت‌های سیاسی، تلاش در جهت برطرف کردن موانع گروه‌های مختلف و وحدت همه اصلاح‌طلبان از اهدافی است که در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام

کد N676825

وبگردی