آفتاب
طیب‌نیا در دیدار با حجت‌الاسلام سعیدی:

از شرایط دشوار فعلی عبور می‌کنیم

از شرایط دشوار فعلی عبور می‌کنیم

به لحاظ اینکه در مکتب انقلاب یک واحد بودیم توانستیم در جنگ تحمیلی پیروز شویم و اکنون نیز باید در ۴ جبهه فرهنگی٬ اقتصادی٬ نظامی و سیاسی با دشمن مقابله کنیم.

وزیر اقتصاد و امور دارایی در سفر یک‌روز خود به قم٬ با حجت‌الاسلام سعیدی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم٬ علی طیب‌نیا در دیدار با حجت‌الاسلام سعیدی اظهار داشت: هدف دشمن از تحریم دو سال اخیر به زانو درآوردن نظام بود که با تدبیر مسئولان این امر تحقق نیافت.

وی ادامه داد: اگر در مذاکرات هسته‌ای توفیقات نسبی به دست آوردیم به خاطر مقاومت مردم و مسئولان بود.

وزیر اقتصاد خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی مقطعی می‌توانیم از شرایط دشوار فعلی عبور کنیم.

همچنین حجت‌الاسلام سعیدی در دیدار با علی طیب‌نیا عنوان کرد: به لحاظ اینکه در مکتب انقلاب یک واحد بودیم توانستیم در جنگ تحمیلی پیروز شویم و اکنون نیز باید در ۴ جبهه فرهنگی٬ اقتصادی٬ نظامی و سیاسی با دشمن مقابله کنیم.

وی ادامه داد: به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیروهای نظامی و بسیجی نه تنها دشمن نتوانست در عرصه نظامی خودی نشان دهد بلکه قدرت جمهوری اسلامی را نیز پذیرفت و مطمئنا در عرصه سیاسی هم توفیقی پیدا نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه باید به دو عرصه فرهنگی و اقتصادی توجه ویژه‌ای داشته باشیم٬ اظهار داشت:‌‌ همان خداوندی که ما را در عرصه نظامی و سیاسی موفق کرده است در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی نیز کمک می‌کند و امیدواریم با همدلی که در شما دولتی‌ها وجود دارد در این کار هم موفق شوید.

وی در پایان تاکید داشت: از حاشیه‌سازی به شدت پرهیز کنید تا از فضایی که جامعه جهانی درست کرده است سربلند و پیروز بیرون بیایید که موفقیت شما موجب روسیاهی دشمن می‌شود.

کد N676792

وبگردی