آفتاب

داوود اوغلو:جنایات نتانیاهو به اندازه عملیات تروریستی پاریس ضد بشری است

داوود اوغلو:جنایات نتانیاهو به اندازه عملیات تروریستی پاریس ضد بشری است

نخست وزیر ترکیه با تاکید بر اینکه جنایات نتانیاهو مانند آنچه تروریست‌ها در پاریس انجام دادند ضد بشری است عنوان داشت که آنکارا اجازه نخواهد داد در این کشور به پیامبر اهانت شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از سایت النشرة، احمد داوود اوغلو، نخست وزیر ترکیه بنیامین نتانیاهو، همتای اسرائیلی خود را به ارتکاب جنایات ضد بشری مانند آنچه که تروریست‌ها در پاریس انجام دادند متهم کرد.

اوغلو همچنین تاکید کرد: دولت ترکیه اجازه نخواهد داد که اهانتی به حضرت محمد(ص) در این کشور شود و این مساله یک امر آشکار و مشخص است و همگان باید این را بدانند ما در خصوص این مساله به نهادهای رسانه‌ای نیز تذکر داده‌ایم.

وی در ادامه افزود:کشتاری که تروریستها در پاریس به راه انداختند همانقدر ضد بشری است که اقدامات نتانیاهو و دولت اسرائیل در کشتن کودکان غیر انسانی است.دولت اسرائیل کودکانی که در ساحل مشغول بازی هستند مورد هدف قرار داده و هزاران منزل را ویران کرده و سعی میکند کشتار فلسطینی‌ها را امری طبیعی جلوه دهد.

اوغلو تاکید کرد:نیروهای اسرائیلی به کشتی حامل کمک‌های بشر دوستانه در آبهای بین المللی حمله کرده و اتباع ترکیه در این کشتی را به قتل رساندند.

انتهای پیام

کد N676777

وبگردی