آفتاب
مقدم فر:

ترور دانشمندان هرگز صنعت موشکی و هسته‌ای ایران را متوقف نخواهد کرد

ترور دانشمندان هرگز صنعت موشکی و هسته‌ای ایران را متوقف نخواهد کرد

یزدـ مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به سالروز شهادت شهید مصطفی احمدی روشن گفت: ترور دانشمندان هرگز صنعت موشکی و هسته ای ایران را متوقف نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ‌حمیدرضا مقدم فر، پیش از ظهر امروز مراسم سومین سالروز شهادت نخبه هسته ای ایران، شهید احمدی روشن و نخبه موشکی، شهید سیدرضا میرحسینی اظهار داشت: امروز گردهمایی ما برای یادبود دو نخبه علمی و نماد مقاومت، ایستادگی و پاسداری پیامهای بسیاری برای دشمنان دارد.

وی بیان کرد: پیام اول این مراسم برای دشمنان خارجی است که بدانند ما می دانیم ترورهای آنها نشان از استیصال و واماندگیشان دارد و آنها اکنون در بن بست قرار گرفته و راهی جز حذف فیزیکی برایشان باقی نمانده است.

مقدم فر ادامه داد: این ترورها هرگز به نتیجه ای که آنها دنبال می کنند، نخواهد رسید زیرا دیدیم که با ترور احمدی روشن، صدها و هزاران احمدی روشن انگیزه یافته و تغییر رشته دادند تا راه احمدی روشن را ادامه دهند.

وی تاکید کرد: ای ترورها نه تنها صنعت موشکی و هسته ای ایران را متوقف نکرد بلکه مردم را بیدارتر از قبل و جوانان را با انگیزه تر برای کسب علم کرد و توانمندی هسته ای ایران امروز در دست نسل سوم و چهارم انقلاب قرار گرفته است.

مقدم فر با اشاره به پیام دیگر این گردهمایی خاطرنشان کرد: رهبری به تازگی فرمودند که دشمن سناریوی فراموش سازی را به راه انداخته و در تلاش است حماسه های ۲۲ بهمن، ۹ دی، شهدا و ... را به سمت فراموشی بکشاند اما امروز در این مراسم جمع شده ایم تا پروژه فراموش سازی دشمن را نابود کنیم.

وی با بیان ایانکه دشمن برای گرفتن آرمانهای یک ملت، ابتدا به سراغ مصداقهای آرمانها می رود، خاطرنشان کرد: سانتریفیوژها آرمان نیستند اما دشمن برای اینکه آرمانهای ما را بگیرد، مصداق های آن را که سانتریفیوژها، ‌ یکی از آنها هستند را می گیرد.

مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: دشمنان در مراحل بعدی، اتکا به نفس و هویت ملت‌ها را می گیرد همانگونه که با گرفتن آرمان بسیاری از ملتها، آنها را به دریوزگی انداخت.

وی با تاکید بر حفظ انسجام ملی در برابر دشمنان بیان کرد: اگر می خواهیم پاسخگوی خون شهدا بوده و مدیون آنها نباشیم، باید وحدت و انسجام خود را حفظ کرده و با پیروی از رهبری و اطاعت از فرمایشات ایشان، مسیر اقتدار کشور را ادامه دهیم.

این مراسم امروز با حضور خانواده شهید احمدی روشن در مسجد حظیره یزد برگزار شد.

کد N676708

وبگردی