آفتاب

نيروی انتظامی به هيچ جريان سياسی دلبستگی ندارد

نيروی انتظامی به هيچ جريان سياسی دلبستگی ندارد

سردار "حسين اشتری" در اختتاميه هشتمين دوره بصيرت ويژه جانشينان فرماندهان انتظامی استان های سراسر کشور در قم، گفت: نيروی انتظامی به هيچ جريان های سياسی دلبستگی ندارد و تنها ملاکش ولايت است.

به گزارش خبر گزاری مهر ، جانشين ناجا در ابتدای مراسم ضمن تقدير از برگزارکنندگان دوره های بصيرت در قم اظهارداشت: از اينکه در شهر مقدس قم به زيارت حضرت معصومه (س) مشرف شديم و از محضر مراجع معظم تقليد و اساتيد حوزه و دانشگاه بهره برديم بايد قدردان اين لطف الهی باشيم.

وی با بيان اينکه در اين دوره ها موضوعات خوبی مطرح می شود، خاطرنشان کرد: اين موضوعات چراغ راه ماست و صحبت از روايات، اهل بيت(ع)، احاديث و آيات قرآن کريم است و شنيدن از لسان بزرگان دين تاثير بيشتری دارد.

سردار اشتری با بيان اينکه بايد به دوره بصيرت با اهتمام ويژه ای نگاه شود، افزود: برگزاری دوره های بصيرت باعث بصيرت افزايی می شود يکی از موضوعات مهم اين است که انسان شناسی مان را تقويت کنيم.

وی سپس به ديدار روز گذشته اش با حضرت آيت الله جوادی آملی اشاره و تصريح کرد: معظم له فرمودند دشمن درون مهم تر از بيرونی است اول دين ما و بعد آبروی ما را می گيرد.

سردار اشتری در ادامه با بيان اينکه ما همواره ملاکمان مقام معظم رهبري(مدظله العالی) است، تاکيد کرد: نيروی انتظامی دلبستگی به هيچ جريان سياسی ندارد اما بايد دشمن شناسی و جريان شناسی اش قوی باشد.

وی تصريح کرد: پليس به دليل اينکه در ميدان است و با انواع تهديدات و آسيب ها مواجه است بايد بينش، بصيرت و تشخيص حق از باطل را داشته باشد.

جانشين ناجا گفت: نيروی انتظامی در دوران فتنه ۸۸ هوشيار بود.

وی با بيان اينکه افتخارمان اين است که سرباز ولايت هستيم، خاطرنشان کرد: اين مدال افتخاری است که مقام معظم رهبری در مراسم فارغ التحصيلی دوره ۲۷ دانشگاه علوم انتظامی فرمودند، کارکنان نيروی انتظامی مصداق مجاهدان واقعی في سبيل الله هستند و ما بايد اين مدال را حفظ کنيم.

سردار اشتری سپس با اشاره به دستگيری عاملان ترور در سيستان و بلوچستان در هفته های گذشته تصريح کرد: دستگيرشدگان به ۹۰ درصد ترورها و انفجارات در چند سال قبل اعتراف کرده اند .

وی با بيان اينکه آموزش سرلوحه کار پليس حرفه ای است، به موضوع سرقت هاي خرد در کشور و اهتمام پليس در اين زمينه اشاره کرد و افزود: بحث سرقت هاي خرد و مواد مخدر جزء دغدغه مسئولان و مردم است که پس از تشکيل قرارگاه مبارزه با سرقت در کشور و فعاليت مستمر اين قرارگاه، شاهد اثرات خوب آن هستيم و روند افزايش ۲۷ درصدی در سال ۹۲ به منفي ۱ الي ۴ رسيده است.

جانشين فرمانده ناجا با بيان اينکه مبارزه به قاچاق سوخت جزء اولويت هاي پليس است، تصريح کرد: مبارزه با قاچاق کالا در کل کشور و محوريت قرارگاه مبارزه با قاچاق سوخت در استان هاي جنوبی است.

کد N676608

وبگردی