آفتاب

محدودیت تردد تریلر و کامیونت در محورهای هراز، فیروزکوه و کرج- چالوس

محدودیت تردد تریلر و کامیونت در محورهای هراز، فیروزکوه و کرج- چالوس

پلیس راهور ناجا با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی هفته به افزایش سفرهای بین شهری به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان مقررات ویژه‌ای را در جاد‌ه‌های کشور اجرا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به منظور تسهیل در تردد و رفت و آمد شهروندان مقررات ویژه‌ای را در جاده‌های کشور به شرح ذیل اجرا خواهد کرد.

۱- تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه الی ساعت ۲۴ جمعه ۲۶ دی ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز- فیروزکوه و محور تهران-سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

۲- تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

۳- تردد انواع وسیله نقلیه  از ساعت ۱۵ الی ۲۴ جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ همان روز از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (دزبن) به صورت یک طرفه خواهد بود.

۴- تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع است.

۵- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۴، ۲۵ و ۲۶ دی ماه از محور هراز ممنوع است.

۶- تردد کلیه تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ جمعه ۲۶ دی ماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

 

کد N676607

وبگردی