آفتاب
آیت‌الله شبیری زنجانی در دیدار با طیب‌نیا:

کسی که در این شرایط مسئولیت قبول کند٬ مجاهدت کرده است

کسی که در این شرایط مسئولیت قبول کند٬ مجاهدت کرده است

اگر همدلی بین مسئولان و ارکان نظام نباشد٬ بدترین ضررها را متحمل می‌شویم٬ امیدواریم با رهنمودهای حضرتعالی (آیت‌الله شبیری زنجانی) و مراجع٬ این همدلی در کشور ایجاد شود.

وزیر اقتصاد و امور دارایی در سفر یک‌روز خود به قم٬ به دیدار آیت‌الله شبیری زنجانی رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم٬ آیت‌الله شبیری زنجانی در دیدار با وزیر امور اقتصاد و دارایی عنوان کرد: کسی که در این وضع امکانات و شرایط اقتصادی مسئولیتی قبول کند مجاهده کرده است.

علی طیب‌نیا نیز در دیدار با آیت‌الله شبیری زنجانی ابراز داشت: این دولت موفق شد با وجود تحریم‌ها آرامش نسبی در کشور و همچنین کاهش تورم را ایجاد کند و رشد تولید مثبت شود.

وی افزود: به دلیل تحریم در گذشته ما ۲. ۵ میلیون بشکه ارسال می‌کردیم اما در حال حاضر به یک میلیون بشکه رسیده است و پول این‌ها قابل برداشت نیست ودر مجموع شرایط سختی در وضع اقتصادی داریم.

وزیر اقتصاد ادامه داد: اگر همدلی بین مسئولان و ارکان نظام نباشد٬ بد‌ترین ضرر‌ها را متحمل می‌شویم و امیدواریم با رهنمودهای حضرتعالی (آیت‌الله شبیری زنجانی) و مراجع این همدلی در کشور ایجاد شود.

طیب‌نیا خاطرنشان کرد: باید بدانیم شرایط حال کشور از شرایط جنگ هشت سال دفاع مقدس بد‌تر است چون در حال حاضر یک جنگ اقتصادی داریم.

بقیه دیدار و صحبت‌های ایشان با وزیر به صورت خصوصی انجام شد.

کد N676584

وبگردی