آفتاب
روحانی در دیدار با جانباز بصام تبار:

عزت کشور به خاطر فداکاری ایثارگران دفاع مقدس است

عزت کشور به خاطر فداکاری ایثارگران دفاع مقدس است

اگر در آن دوران در برابر دشمن سر خم کرده و ایستادگی انجام نمی‌شد امروز چیزی از انقلاب و کشور باقی نمانده بود لذا همه داشته‌هایمان در سایه دفاع مقدس است.

رییس جمهور بصورت سرزده در منزل جانباز ۷۰ درصد سید شهاب‌الدین بصّام تبار حضور یافت و ضمن دلجویی از وی از ایثار و فداکاری این جانباز سرافراز و خانواده وی تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا٬ حجت الاسلام حسن روحانی در این دیدار که در فضایی بسیار صمیمی و دوستانه برگزار شد، فداکاری و ایثار جانبازان را اقدامی بسیار بزرگ و ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت: خدمت به ایثارگران و جانبازان و خانواده آنان را برای خود افتخار می‌دانیم چرا که شما در راه رضای خدا و برای دفاع از کشور و مردم هستی و جان خود را در راه انقلاب و اسلام در طبق اخلاص قرار دادید.

دکتر روحانی خاطرنشان کرد: امروز اگر در دنیا از عظمت و عزت برخوردار هستیم به خاطر ایثار فداکاری، ایستادگی و مقاومت همه کسانی است که در صحنه و دوران دفاع مقدس حضور داشتند.

رییس جمهوری تصریح کرد: اگر در آن دوران در برابر دشمن سر خم کرده و ایستادگی انجام نمی‌شد امروز چیزی از انقلاب و کشور باقی نمانده بود لذا همه داشته‌هایمان در سایه دفاع مقدس است.

دکتر روحانی همچنین ایثار و فداکاری همسران جانبازان را اقدامی به مراتب ارزشمند‌تر و قابل تجلیل دانست و خطاب به همسر اینجانباز سرافراز اظهار داشت: اینکه داوطلبانه به صحنه ایثار و فداکاری قدم گذاشته و راه خدمت به یک جانباز را انتخاب کرده‌اید بی‌تردید ازجایگاه بسیار بالا و ارزشمندی برخوردار هستید و بدون شک در اجر ایثارگران سهیم می‌باشید.

در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس جمهور در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید و حسین فریدون دستیار ارشد رییس جمهور نیز حضور داشتند، لوح تقدیری از سوی دکتر روحانی به خانواده اینجانباز تقدیم شد.

سیدشهاب الدین بسطام تبار در سن ۲۱ سالگی و در عملیات والفجر ۸ در منطقه جزیره‌ام الرصاص به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

کد N676357

وبگردی