آفتاب

قائدرحمت: اسلام دین افراط و تفریط نیست

قائدرحمت: اسلام دین افراط و تفریط نیست

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رگه‎های اندیشه داعش و تکفیری‎ها را باید در اندیشه صهپیونیست‎ها جستجو کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رگه‎های اندیشه داعش و تکفیری‎ها را باید در اندیشه صهپیونیست‎ها جستجو کرد.

عباس قائدرحمت در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، اظهار کرد: مسلمانان افراطی مسلمان نیستند؛ اسلام دین افراط و تفریط نیست بلکه دین اعتدال است.

وی ادامه داد: افرادی که در حال حاضر به اسم مسلمان در دنیا به وحشی‎گری می‎پردازند هدایت شده‎اند؛ داعش و گروه‎های تکفیری که رفتارهای وحشیانه‎ای دارند آمده‎اند که اسلام را بدنام کنند.

وی ادامه داد: همچنین در مقابل، اخباری که از به آتش کشیدن مساجد و کشتار مسلمانان به گوش می‎رسد نیز به علت اسلام‎هراسی بعضی افراد است؛ چراکه می‎ترسند اسلام در دنیا فراگیر شود و مانعی بر سر راه زیاده‎خواهی‎های آن‌ها باشد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: اگر درختی ثمر نداشته باشد به آن سنگ نمی‎زنند؛ به طور قطع و یقین از اسلام که اکمل دین‎هاست می‎ترسند که مستجد، معابد و افکار مسلمانان را با شیوه‎های مختلف مورد هدف قرار داده‎اند و امروز هم با داعش و تکفیری‎ها به مسلمانان حمله‎‏ور شده‎اند. همه این کارها برنامه‎ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: رگه‎های افکار این گروه‎های افراطی را باید در تفکر صهیونیست‎ها و غرب جستجو کرد. کشورهایی که برای مقابله با اسلام و مسلمین هزینه و بودجه‎های کلان می‎گذارند چون می‎دانند با همه‎گیر شدن اسلام جایگاهی در دنیا ندارند، اسلام را مخالف با اندیشه‎های ماتریالیستی، سوسیالیستی و کمونیستی خود می‎بینند و برای همین تلاش می‎کنند ندای آزادی‎خواهی و عدالت‎طلبی اسلام را خاموش کنند.

وی اظهار کرد: برای همین وظیفه ما بیشتر می‎شود و باید تلاش مضاعف‎تری داشته باشیم که دین اسلام واقعی و ناب را به دنیا نشان دهیم.

انتهای پیام

کد N676343

وبگردی