آفتاب
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

برای پل جمهوری‌اسلامی از نام پل 9دی استفاده می کنیم

برای پل جمهوری‌اسلامی از نام پل 9دی استفاده می کنیم

با وجود مشكلات اقتصادی، تمام پروژه‌های شهرداری قم فعال است/برای اجرای این پروژه مزاحمت‌هایی برای مردم ایجاد شده كه من از مردم عذرخواهی می‌كنم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت:: تمام پروژه‌هایی كه در شهرداری قم وجود دارد با وجود مشكلات اقتصادی، فعال است و هیچ كدام از پروژه‌های تعطیل نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، ولی‌الله بیاتی عصر امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از فاز اول پروژه پل بزرگ جمهوری اسلامی در قم، اظهار داشت: این پل به دلیل اینكه از ادامه بلوار جمهوری اسلامی احداث شده به عنوان مجموعه پل‌های جمهوری اسلامی مطرح بود اما كمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم به پاس حضور حماسی مردم کشور در روز ۹ دی، این پل را به نام ۹ دی نامگذاری كرده است و از این به بعد در تبلیغات شهری از این عنوان استفاده خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: برای اجرای این پروژه مزاحمت‌هایی برای مردم ایجاد شده كه من از مردم عذرخواهی می‌كنم. خوشبختانه مردم در مسئله تملك اراضی این پروژه كمك زیادی كردند و ما از آنها قدردانی می‌كنیم.

وی اضافه كرد: ما معتقدیم هر چه به مردم قم خدمت كنیم باز هم ناچیز است. جایگاه مردم قم آنقدر بالاست كه هر چه به آنها خدمت كنیم باز هم جای كار زیادی دارد.

بیاتی با بیان اینكه قم نیاز به توسعه بیشتری دارد، اظهار كرد: این پروژه هر چند با اعتبار كلانی ساخته شده ولی هدیه كوچكی به مردم قم است كه همواره حامی نظام و ولایت فقیه بوده و هستند.

وی تاكید كرد: شرایط كار در قم فراهم است و هماهنگی خوبی در سطح استان وجود دارد و ما مشكل خاصی در این استان نداریم.

وی با بیان اینكه پروژه پل جمهوری اسلامی تا اتوبان امام علی(ع) و از طرفی دیگر تا پردیسان ادامه دارد، اظهار كرد: در جلسه مشتركی كه بین نمایندگان مردم قم و جمعی از مدیران داشتیم تصمیم گرفتیم در سریع ترین زمان ممكن بتوانیم این پروژه را كامل كنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: برای اجرای این پروژه از ماده ۹ كمتر استفاده شده و بیشتر با همكاری خود مردم، اراضی تملك شده است.

وی گفت: تمام پروژه‌هایی كه در شهرداری قم وجود دارد با وجود مشكلات اقتصادی، فعال است و هیچ كدام از پروژه‌های تعطیل نشده است.

کد N676151

وبگردی