آفتاب
عضو هیئت مدیره شرکت ساینو استیل چین:

اقتصاد ایران و چین به هم وابسته است

اقتصاد ایران و چین به هم وابسته است

عضو هیئت مدیره شرکت ساینو استیل چین گفت: ساختار اقتصاد ایران و چین در هم تنیده و به هم وابسته است بگونه ای که چین متحد اول اقتصادی ایران بوده و ایران نیز سومین تأمین‌کننده نفت چین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کویر، «ژانگ» نماینده و عضو هیئت مدیره شرکت ساینو استیل چین که به‌عنوان شریک تجاری شرکت میدکو، در مراسم سالروز تأسیس این شرکت، سخنرانی می‌کرد با ذکر این مطلب که شرکت ساینو استیل چین تاکنون همکاری افتخارآمیزی را با شرکت میدکو تجربه کرده است، افزود: امروز تحت همکاری صمیمانه دو شرکت، پروژه‌هایی که دست در آبادانی استان کرمان را دارند به خوبی پیش می‌روند و امید آن داریم در آینده نیز این همکاری سبب خیر و برکت برای مردم استان شود.

وی با اشاره به اینکه موفقیت‌های امروز میدکو آسان بدست نیامده است، ادامه داد: هنگامی که کار را با این شرک آغاز کردیم چالش‌های زیادی هم‌چون عدم ثبات ارز، تناقضات سیاسی منطقه و نیز نوسانات بهای نفت، دامنگیر اقتصاد ایران و طبیعتاً شرکت میدکو بود که این شرکت توانست با توجه به توانایی‌های خود همه موانع را برطرف ساخته و رو به جلو حرکت کند که این نیز مایه‌ی دلگرمی ما به عنوان شریک تجاری میدکو هم می‌شد، در واقع این قدرت ایران در مدیریت و کنترل شرایط نامطلوب را نشان می‌دهد.

ژانگ در ادامه با تأکید بر اینکه در تمام اوقات در کنار میدکو بوده و هستیم، افزود: این شعاری نیست که فقط در کلام بیان شود بلکه در عمل نیز نشان داده‌ایم که مذاکره با دولت چین به جهت تقویت مناسبات با دولت ایران نمونه‌ای از این اقدامات بوده است.

عضو هیئت مدیره و مدیر شرکت ساینو استیل چین، سابقه‌ی همکاری و تبادلات اقتصادی کشورهای ایران و چین را از هزاران سال پیش عنوان و خاطرنشان کرد: امروز تجارت، تکنولوژی و خدمات مرز کشورها را در نوردیده که این خود سبب بهبود کیفیت زندگی مردم شده است.

وی ایران را کشوری با پتانسیل‌های زیاد برشمرد و ابراز امیدواری کرد همکاری‌های دو جانبه به گونه‌ای گسترش بیابد که سبب توسعه‌یافتگی و ارتقای سطح زندگی مردم دو کشور شود.

این مقام شرکت چینی، سخنانش را با آرزوهایی هم‌چون موفقیت پروژه‌های در دست انجام، پیشرفت و توسعه شرکت میدکو، بهبود اوضاع اقتصادی استان کرمان، خوشبختی و ثروت‌مندی بیش از پیش ملت ایران و نیز سعادت کشورهای ایران و چین، به پایان برد.

بر اساس این گزارش، در پایان مراسم در شیفت صبح، از شرکت‌های برتر در زمینه‌های مدیریت دانش، توسعه و آموزش و نیز نوآوری و خلاقیت و همچنین افراد ممتاز در زمینه‌های دانش‌کاری، ارائه بهترین شعار مربوط به HSE و نیز افراد برتر در مسابقات کتابخوانی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

کد N675884

وبگردی