آفتاب

سردار نقدی: حوادث فرانسه، بازی جدید استکبار است

سردار نقدی: حوادث فرانسه، بازی جدید استکبار است

ایرنا نوشت:

رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت: حوادث اخیر در فرانسه بازی جدید استکبار است که حتی افکار عمومی کشورهای غربی را متشنج کرده است.

سردار 'محمدرضا نقدی' روز چهارشنبه در 'پنجمین نشست هم اندیشی شاعران و مداحان بسیجی سراسر کشور' در مشهد گفت: استکبار بازی جدیدی راه انداخته که در آن عده ای کشته می شوند و به بهانه آن به مسجدی حمله، راهپیمایی نموده و به مقدسات مسلمانان توهین می کنند که اوج آن مطالبی اهانت آمیز به پیامبر اسلام در نشریه ای با تیراژ گسترده است.

او گفت: چگونه است که کشته شدن تنها چند نفر در پاریس اعتراض عمومی را بر می انگیزد و علیه مسلمانان تظاهرات می کنند اما زمانی که بیش از دو هزار نفر در غزه کشته می شوند هیچ اعتراضی از سوی آنان انجام نمی شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت: رژیم صهیونیستی که در راس استکبار قرار دارد اکنون و در حوادث فرانسه یکی از معترضان شرکت کننده در تظاهرات علیه تروریسم می شود و به دلیل همین تناقض در گفتار و رفتار صهیونیستها است که مردم کشورهای غربی به سوی اسلام واقعی گرایش یافته اند.

او گفت: اگر رِژیم صهیونیستی مخالف کشته شدن انسانهای بیگناه است پس چرا از گروههای تروریستی حمایت می کند و چنین جنایاتی را در غزه مرتکب می شود، اینها سوالاتی است که مردم کشورهای غربی از سران خود می پرسند و چون پاسخ درستی دریافت نمی کنند بستر اسلام خواهی در آن کشورها فراهم شده است.

سردار نقدی گفت: رژیم صهیونیستی تلاش می کند چهره اسلام را در دنیا خشن نشان دهد و فرانسه نیز قصد دارد بر روی اشتباهات خود سرپوش گذارد و از گسترش اسلام خواهی جلوگیری کند.

او گفت: بر اساس آمارهای موثق، گرایش مردم کشورهای غربی به اسلام روند افزایشی قابل توجهی داشته است.

رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت: این امر نشان می دهد غبارهای فتنه در حال فرونشستن هستند و مردم حق را از باطل تشخیص می دهند و عجز دولتهای غربی در پاسخ به مطالبه مردمشان در برابر جنایات‏، تمایل فراگیر اروپاییان را به اسلام را در پی داشته است.

سردار نقدی همچنین گفت: جنگ امروز ما با استکبار جنگ فرهنگی است لذا نیاز به سلاحهای فرهنگی و به حضور بسیجیان بیش از پیش نیاز داریم تا در صف مقدم جبهه فرهنگی قرار گیرند و سرداران بزرگ این جبهه باشند.

 


45231

 

کد N675481

وبگردی