آفتاب
حسینی بوشهری:

نتایج اجلاس نهم جامعه مدرسین به اطلاع مقامات کشور خواهد رسید

نتایج اجلاس نهم جامعه مدرسین به اطلاع مقامات کشور خواهد رسید

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: نتایج نهمین اجلاس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد که در قم در جریان است به اطلاع مقامات کشور خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در حاشیه افتتاحیه کمیسیون‌های نهمین اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد در مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع)، در گفت وگو با خبرنگاران جزئیات این اجلاسیه را تشریح و اظهارکرد: مسائل مهم کشوری در اجلاسیه جامعه مدرسین و کمیسیون های تخصصی مورد بحث قرار می گیرد.

وی، گفت: بررسی نقش و جایگاه روحانیت و حوزه های علمیه در تبیین اقتصاد اسلامی، تقویت فرهنگ اسلامی و بررسی نقش و جایگاه روحانیت و حوزه های علمیه در تبیین و تقویت امور تبلیغی و اجتماعی در سه کمیسیون جداگانه با حضور اندیشمندان و صاحبنظران حوزوی مطرح می شود.

حسینی بوشهری همچنین با بیان این که مطالب مطرح شده در کمیسیون های تخصصی در روز اجلاسیه نیز طرح خواهد شد، گفت: نتایج اجلاسیه و کمیسیون های مربوطه به اطلاع مسؤولان نظام خواهد رسید.

گفتنی است، اجلاسیه نهم جامعه مدرسین رسما فردا صبح با سخنرانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی آغاز می شود.

در این اجلاسیه علمای بلاد به بیان نطقه نظرات خود درباره مسائل مختلف کشور خواهند پرداخت و علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و آیت الله سبحانی نیز در اجلاس سراسری جامعه مدرسین سخنرانی خواهند کرد.

انتهای پیام

کد N675282

وبگردی