آفتاب

تاکید وزیر دادگستری بر سلامت اداری در تعزیرات حکومتی

تاکید وزیر دادگستری بر سلامت اداری در تعزیرات حکومتی

وزیر دادگستری که در دومین سفر رییس‌جمهور به استان بوشهر وی را همراهی می کرد، ضمن حضور در تعزیرات بوشهر به اهمیت رعایت نظم، دقت و سلامت کاری تاکید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در دیدار با مدیران و کارکان تعزیرات بوشهر گفت: تعزیرات از موارد مهمی است که تاکنون آنچنان که باید به آن پرداخت نشده، در حالی که مخاطب آن مردم هستند. در سالهای اخیر با مشکلاتی که در جامعه وجود دارد به این امر توجه بیشتری شده و اهمیت تعزیرات چه در قوه قضاییه و چه در مجلس چه دولت بیشتر مشهود شد.

وی با بیان این که موضوع تعزیرات برای مردم موضوع مهمی است و مردم برای مسایل خیلی کوچک هم حساس هستند مانند مسئله نان که در طول روز با آن در ارتباط هستند، اظهار کرد: حوزه‌هایی که در صلاحیت تعزیرات هستند مانند بهداشت، درمان و مواد غذایی، حوزه‌هایی است که مردم با آنها درگیرند و باید توجه بیشتری به این حوزه‌ها داشته باشیم.

وزیر دادگستری در ادامه به اهمیت رعایت نظم، دقت و سلامت کاری در تعزیرات تاکید کرد و گفت: دقت در پرونده و حقوق مردم حائز اهمیت است و از بی‌توجهی در این رابطه گذشت نمی‌شود. قوانین باید اجرا شوند و احترام و ادب با افرادی که به عنوان متهم وارد اداره تعزیرات حکومتی می شوند رعایت شود؛ زیرا بسیاری از آنها افرادی محترم و دارای شخصیت های اجتماعی هستند که دچار تخلفی شده‌اند و ما همه مسئول هستیم نسبت به حقوق مردم و رعایت دقت و سلامت بکوشیم و از همگی شما کار سالم و دلسوزانه را انتظار دارم و نباید فراموش کنیم که لطف خداوند است که در این جایگاه قرار داریم و رضایت مردم موجب رضایت خدا می‌شود و مبادا به بهانه دقت بی‌انصافی انجام پذیرد.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: استان بوشهر به لحاظ مرز آبی طولانی، سرمایه گذاری‌های عظیم و حجم مبادلات بالا از اهمیت زیادی برخوردار است و این باعث می شود که نیازمند شعبه‌های رسیدگی دو برابر اکنون و شاید بیشتر باشیم.

انتهای پیام

کد N674965

وبگردی