آفتاب
حجت‌الاسلام حاجی صادقی:

نسل جدید برای مبارزه چیزی از نسل اول انقلاب کم ندارد

نسل جدید برای مبارزه چیزی از نسل اول انقلاب کم ندارد

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: نسل جدید از روحیه استکبارستیزی و جهادی بالایی برخوردار است و نه تنها از نسل قبل چیزی کم ندارد، بلکه در عرصه مبارزه از آمادگی بیشتری برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مردم قم اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری در 19 دی امسال همانند همیشه بسیار راهبردی و قاطع و منطقی بود و دارای نکات آموزنده بسیاری برای ملت ایران است.

وی با تأکید بر لزوم پیگیری رویکرد «اقتصاد مقاومتی» در جامعه افزود: ‌‌‌همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، باید در اقتصاد هم همانند سیاست گفتمان مقاومت و استقلال را رعایت کنیم تا در این عرصه به موفقیت برسیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: باید به رویکرد اقتصاد مقاومتی که کلید داخلی آن تکیه بر توانمندی‌های داخلی و قطع دست بیگانگان است، متمرکز شویم تا در عرصه اقتصاد به شکوفایی و خودکفایی برسیم.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اهمیت «دهه بصیرت» عنوان کرد: موضوع بصیرت‌افزایی 19 دی و پیوندی که 19 دی با 9 دی دارد، سبب شده است تا در شهر مقدس قم از 9 تا 19 دی به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شود و با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید بیعت شود.

وی تصریح کرد: 19 دی روز قیام مردم مبارز ایران علیه حکومت شاه بود و 9 دی روز قیام ملت علیه فتنه‌گران بود که ملت ایران در این روزهای مهم و عظیم به خوبی در عرصه حاضر شدند و به دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی پرداخت.

نسل اول انقلاب، 19 دی و نسل سوم 9 دی را خلق کردند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر بصیرت نسل جوان ملت ایران اظهار داشت: دشمنان به این موضوع دل بسته بودند که نسل اول انقلاب از صحنه تاثیرگذاری خارج شده است و دیگر شور و هیجان انقلابی در آن‌ها وجود ندارد و می‌توانند به این وسیله اهداف خود را اجرا کنند، اما‌‌‌ همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، نسل جدید از روحیه استکبارستیزی و جهادی بالایی برخوردار است و نه تنها از نسل قبل چیزی کم ندارد، بلکه در عرصه مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی از آمادگی بیشتری برخوردار هستند.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی بیان کرد: مقام معظم رهبری قدر‌شناس این ملت هستند؛ اگر نسل اول انقلاب واقعه 19 دی را خلق کرد، نسل سوم هم با حضور فراموش نشدنی خود 9 دی را ایجاد کردند که در ذهن و خاطره ملت ایران ماندگار شد.

وی با تأکید بر اهمیت بزرگداشت واقعه 9 دی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه عده‌ای دوست دارند تا روز 9 دی به فراموشی سپرده شود، اما ملت ایران و به خصوص نسل جوان هر سال با حضور میلیونی خود این روز مهم را تا ابد زنده نگه می‌دارند.

کد N674693

وبگردی