آفتاب
جلیلوند عنوان کرد:

تبدیل ۱۷ کیلومتر شبکه مسی برق به کابل خودنگهدار در تویسرکان

تبدیل ۱۷ کیلومتر شبکه مسی برق به کابل خودنگهدار در تویسرکان

همدان - مدیر توزیع برق تویسرکان از تبدیل ۱۷ کیلومتر شبکه مسی برق به کابل خودنگهدار از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان خبر داد.

رضا جلیلوند در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به عملکرد مدیریت برق تویسرکان از فروش ۶۳۰ انشعاب تکفاز و سه فاز و نصب  ۸۶۴ مورد انشعاب در سال جاری خبر داد.

وی افزود: احداث یک کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و نصب سه دستگاه پست هوایی عمومی برای رفع ضعف ولتاژ میدان نماز شهرک قائم، خیابان سعدی و روستای سید شهاب از جمله اقدامات اجرایی است.

مدیر توزیع برق تویسرکان بیان داشت: احداث و نصب دو کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی و سه دستگاه پست هوایی عمومی در مسیر باغهای آبیان سرکان و احداث دو کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی و نصب پنج دستگاه پست هوایی عمومی با ظرفیت در آرتیمان نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی ادامه داد: ۸۵۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت زمینی، دو هزار و ۱۵۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی و پنج دستگاه پست هوایی عمومی نیز در مسیر باغ های آسیابان احداث و نصب شده است.

جلیلوند با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه روشنایی معابر عنوان کرد: در این زمینه نیز تعویض یک هزار و ۴۸۸ عدد لامپ گازی، دو هزار و ۱۵۰ عدد لامپ کم مصرف، نصب  ۲۶۱ دستگاه چراغ جدید و جایگزینی ۱۰۰ دستگاه چراغ ۲۵۰ وات به جای چراغ ۴۰۰ وات برای کاهش پیک صورت گرفت.

وی ابراز داشت: از ابتدای سال تاکنون ۱۷ کیلومتر کابل خودنگهدار به جای شبکه‌های مسی در نقاط مختلف شهر و روستا جایگزین و ۱۰ تن سیم مسی نیز برکنار شده است.

مدیر توزیع برق تویسرکان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه اصلاح و بهینه بیان داشت: رفع حریم و جابجایی شبکه ۲۰ کیلوولت به طول ۵۰۰ متر در روستای سوتلق و برکناری شبکه فرسوده و نصب شبکه جدید ۲۰ کیلوولت به طول یک هزار و ۲۰۰ متر روستای کلنجان نیز از دیگر اقدامات اجرایی است.

وی ادامه داد: تعویض ۳۰۰ دستگاه مقره خط حمیل و نصب ۱۵ سری کلید قطع کننده (کات اوت تیغه‌ای) و هشت سری خطاسنج ساده و  GSM دار نیز در سال جاری انجام شده است.

وی عنوان کرد: از دیگرفعالیتها نیز می‌توان به احداث دو کیلومتر شبکه فشار ضعیف و سه کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و نصب ۳۰ دستگاه پست هوایی برای برق‌رسانی به متقاضیان جدید اشاره کرد.

 

کد N674388

وبگردی