آفتاب

مانور تبلیغاتی صهیونیست ها در مراسم خاکسپاری قربانیان حمله پاریس

مانور تبلیغاتی صهیونیست ها در مراسم خاکسپاری قربانیان حمله پاریس

مراسم خاکسپاری قربانیان حمله به یک فروشگاه در پاریس که در بیت المقدس برگزار شد، با سخنرانی های مقامات رژیم صهیونیستی به یک مانور تبلیغاتی تبدیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از ظهر امروز مراسم خاکسپاری 4 قربانی حمله هفته گذشته به یک فروشگاه در پاریس توسط رژیم صهیونیستی برگزار شد. این اقدام پس از آن انجام شد که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل از دولت فرانسه خواست مراسم خاکسپاری ویژه ای برای یهودیان مذکور برگزار کند.

با این حال این مراسم که با حضور مقامات رژیم صهیونیستی برگزار شد، به یک نمایش تبلیغاتی برای جذب یهودیان اروپا تبدیل شد. «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم ضمن اعلام همدردی با خانواده این قربانیان، از دفن اجساد آنها در اراضی اشغالی به عنوان اتفاقی مهم یاد کرد.

همچنین «مئیر معزوز» رئیس جمعیت یهودیان تونسی در اسرائیل با اشاره به کشته شدن یک یهودی 21 ساله تونسی الاصل در حمله پاریس، با تکرار اظهارات پیشین نتانیاهو مدعی شد جایی بهتر از اراضی اشغالی برای پناه دادن به یهودیان جهان وجود ندارد.

«روین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی نیز ضمن ابراز تاسف از قربانی شدن یهودیان در حملات اخیر فرانسه از کشورهای اروپایی خواست با تشدید تمهیدات امنیتی از تکرار چنین حملاتی علیه یهودیان جلوگیری کنند. به گفته وی وقوع چنین حوادثی در سال 2015 نباید بار دیگر احساس ترسی را که یهودیان در پایان جنگ جهانی دوم در اروپا داشتند، احیا کند.

کد N674083

وبگردی