آفتاب

نوباوه: حادثه تروریستی پاریس باعث شد دنیا متوجه شود تروریست خوب و بد ندارد

نوباوه: حادثه تروریستی پاریس باعث شد دنیا متوجه شود تروریست خوب و بد ندارد

ایرنا نوشت:

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: حادثه تروریستی پاریس باعث شد غربی ها متوجه شوند که تروریست خوب و بد ندارد و همچنین پی ببرند که چقدر در خطر هستند.

بیژن نوباوه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، درباره واکنش متفاوت رسانه های غربی نسبت به عملیات تروریستی اخیر پاریس، اضافه کرد: غربی ها همیشه دنباله رو جریان یکسویه رسانه ای بوده و هستند و طبیعی است که همچنان، هر رویدادی را که به نفعشان باشد انعکاس می دهند.

وی ادامه داد: حادثه تروریستی پاریس باعث شد سخنان انقلاب اسلامی، امام (ره) و رهبر معظم انقلاب کاملا تبیین شود و دنیا کاملا متوجه شود که تروریست، خوب و بد ندارد.

نوباوه با اشاره به اینکه غربی ها تا پیش از این، تروریست ها را به خوب و بد تقسیم می کردند، گفت: همان تروریست هایی که خودشان آنها را شکل دادند تا به کشورهای اسلامی ضربه بزنند و خاورمیانه را به آشوب بکشانند، امروز گریبان خودشان را گرفته است.

نماینده مردم تهران اضافه کرد: این اتفاق باعث شد غربی ها خیلی خوب بفهمند که چقدر در خطر هستند؛ کسانی که اینها را آموزش داده و مسلحشان کرده اند ، باید تاوان آن را بدهند.

وی تصریح کرد: سانسور رسانه ای اخبار در غزه، لبنان، عراق و افغانستان همیشه وجود داشته است و غربی ها هیچ گاه به این مسایل نگاهی انسانی ندارند؛ اما از آنجا که خداوند «ولله خیرالماکرین» است، اکنون وضعیت به شکلی شده که خودشان درگیر این مسایل شده اند و به اجبار باید به مبارزه با تروریسم وارد شود.

 

17503

کد N674069

وبگردی