آفتاب
آیت الله ممدوحی:

ملت ایران از اصول خود کوتاه نخواهد آمد

ملت ایران از اصول خود کوتاه نخواهد آمد

قم - عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ایران از اصول خود کوتاه نخواهد آمد، گفت: ملت حقیقی ۲۲ بهمن با حضور پرشور به خیابان‌ها می‌آید و از اسلام و انقلاب دفاع می‌کند و بازیچه دست دشمنان نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حسن ممدوحی صبح سه‌شنبه، در جمع فرماندهان عالی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم طی سخنانی اظهار کرد: پاسداران و حافظان واقعی و حقیقی اسلام، سربازان راستین حضرت ولیعصر(عج) هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه خداوند به انسان وضعیت عجیبی داده است، گفت: قدرت ناخداگاه یکی از نعماتی است که خداوند بر انسان ارزانی داشته است.

آیت الله ممدوحی، انقلاب را در معنای لغوی پاشیده شدن همه چیز دانست و افزود: با گذشتن مدت کوتاهی از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ شروع شد و تمام قدرت های دنیا درهم ادغام شد تا با اسلامی بودن ایران وارد جنگ شود، ولی با مدد الهی شکست خوردند.

وی با بیان اینکه در میان اسرای دوران جنگ، از همه نژادها حضور داشتند، گفت: دشمنان در دوران جنگ تحمیلی حتی نتوانستند یک سر سوزن از خاک ایران را از چنگ ما در بیاورند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در دوران جنگ تحمیلی قدرت الهی بود که کشور را نجات داد نه قدرت انسانی.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه این انقلاب تا ظهور حضرت ولیعصر(عج) خواهد ماند، گفت: بطور قطع پرچم اسلام توسط این کشور محمدی به حضرت ولیعصر داده می شود.

وی با اشاره به اینکه تمام مردمان کشورهای اسلامی این کشور را دعا می‌کنند، بیان کرد: خود حضرت ولیعصر(عج) بر این کشور نظر ویژه ای دارند.

آیت الله ممدوحی ادامه داد: ملت ایران آن است که از اصول خود عدول نکند و ملت حقیقی آن است که ۲۲ بهمن، با حضور پرشور به خیابان‌ها می‌آید و از اسلام و انقلاب دفاع و حمایت می‌کند، نه آنی که بازیچه دست دشمنان است.

وی با بیان اینکه این نیروی الهی است که بعد از سه دهه، مردم با شور همان اوایل انقلاب در دفاع از انقلاب حاضر هستند، اعلام کرد: خداوند آن پرچمی را که در صحنه کربلا به دست حضرت عباس(ع) داد، امروز به دست شما داده تا از اسلام دفاع کنید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: فرماندهی در نظام جبهه‌های ما فرماندهی حضرت ابوالفضل(ع) بود نه آنچه نظام‌های آکادمیک نظامی دنیا می‌گفت.

وی با تاکید بر اینکه در این راه ثابت قدم و استوار باشید، گفت: حضرت ابوالفضل(ع) دو دستش قطع شد، ولی با آغوشش پرچم را نگه داشت، مبادا پرچم اسلام زمین بماند، شما هم بایستی با تاسی از آن مرد خدا، سختی های زودگذر دنیا را تحمل کنید و از هدف واقعی دور نشوید.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به اینکه ما از سپاه روحیه می‌گیریم، تصریح کرد: این را خوب می‌دانیم اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

کد N673711

وبگردی