آفتاب
پورمحمدی:

رسانه‌ها از ایجاد فضای مسموم و نا امید کننده پرهیز کنند

رسانه‌ها از ایجاد فضای مسموم و نا امید کننده پرهیز کنند

بوشهر - وزیر دادگستری گفت: رسانه‌ها از ایجاد فضای مسموم و ناامید کننده پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی ظهر سه‌شنبه در نشست شورای قضایی استان بوشهر اظهار داشت: در ماه‌های اخیر شاهد کاهش قیمت نفت بوده‌ایم که این موضوع بیانگر این است که تحریم‌ها به اذعان تحریم‌کنندگان تاثیر چندانی نداشته است.

وی با اشاره به کاهش 150 میلیارد دلاری درآمد کشور عربستان با کاهش قیمت نفت، اذعان داشت: کاهش قیمت نفت خودزنی غرب و برخی حامیان اسکتبار است که خود آنها بیشترین ضرر را می‌کنند.

وزیر دادگستری با بیان اینکه کاهش قیمت نفت نتوانسته مانع توسعه فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری و بورس در ایران شود، اضافه کرد: دولت برنامه و تلاش ویژه‌ای برای برداشتن فشارهای ظالمانه تحریم ها در چارچوب حفظ منافع ملی جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی با بیان اینکه دولت برنامه ویژه‌ای برای کاهش هزینه ها دارد، اذعان داشت: الکترونیکی کردن و تکیه بر ساختارهای نرم افزاری برای ارایه خدمات مطلوب به مردم در حوزه های مختلف مورد تاکید است و باید برای جلوگیری از هزینه های اضافی و کاهش حجم نفوذ و دخالت دولت در حوزه اجرایی تلاش شود.

پور محمدی به اقدامات بسیار مهم دولت برای مقابله با فساد، تاکید کرد: مبارزه با فساد اداری و اقتصادی در جامعه از برنامه‌های مهم دولت و سایر قوا است.

وی به اشاره به حاکم شدن فضای سنگین بدبینی، نقدهای غیرمنصفانه و سیاه نمایی بر برخی رسانه ها تصریح کرد: رسانه ها باید از ایجاد فضای مسموم و ناامید کننده جلوگیری کنند.

وزیر دادگستری با بیان اینکه برجسته شدن کمبودها، مشکلات و ضعف ها بیش از اقدامات و فعالیت های مثبت یکی از ضعف‌های جامعه است، افزود: برخی رسانه‌ها بیش از اینکه فضای مثبت را ایجاد کنند، در پی انتقادهای غیرمنصفانه، مغرضانه و شایعه پردازی هستند.

وی تاکید کرد: دولت اقدامات بسیار خوبی را در عرصه‌های مختلف داشته است و کارهای ارزشمندی صورت گرفته است ولی در این رسانه ها در کنار انتقادهایشان این خدمات منعکس نمی‌شوند.

کد N673699

وبگردی