آفتاب

نماینده اسدآباد: امروز کشور نیازمند آرامش و وحدت است

نماینده اسدآباد: امروز کشور نیازمند آرامش و وحدت است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز کشور نیازمند آرامش و وحدت است و حاشیه‌سازی‌ها حتما و حتما به کشور آسیب جدی می‌رساند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، بهروز نعمتی طی نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و با تاکید بر لزوم حفظ آرامش در میان مردم و مسئولین، گفت: با توجه به شرایط سخت و دشوار کشور در منطقه و جهان هرگونه تنش آفرینی، خیانت به آرمان‌های امام و شهداست و در شرایطی که مذاکره‌کنندگان کشور پنجه در پنجه دیپلمات‌های غربی دارند و اینکه مردم فشار ناعادلانه تحریم‌ها را تحمل می‌کنند امروز به جان هم افتادند، گناهی بس بزرگ و نابخشیدنی است.

وی افزود: البته در وحدت کشور بر حول محور رهبری باید همه با هم هم‌پیمان باشیم. وحدت هم امری عقلی و هم امری ولایی است و صد البته محور وحدت و همدلی شخص رهبری است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود و خطاب به مسئولین اجرایی کشور تصریح کرد: وزیر فناوری اطلاعات متذکر می‌شود که متاسفانه عدم عملکرد شفاف در اجرای شبکه ملی ارتباطات به چشم می‌آید و عدم تخصیص وجوه اداره شده به بخش خصوصی و در اختیار قرار دادن بیش از 90 میلیارد تومان از این اعتبارات در اختیار پست بانک امری غیرقانونی و خلاف قانون است. همچنین عدم تعیین تکلیف حق کارگزاران روستایی که عمر خود را در این مسیر گذاشته‌اند نیز قابل قبول نیست و بدهی‌های معوق اپراتورهای مختلف نیز هنوز به دولت وصول نشده است که ضعف عملکرد پیگیرانه و اجرایی در وزارتخانه را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: گران‌فروشی چندده برابری اینترنت، عدم توجه به صنعت تولید تجهیزات مخابرات و تعطیلی صنایع مخابراتی، پایین بودن کیفیت و خدمات تلفن همراه همه و همه از مشکلاتی است که در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وجود دارد که متاسفانه به نوعی عدم توجه را نشان می‌دهد و باید هر چه سریعتر بهبود یابد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری به وزیر کشاورزی گفت: مشکل کشاورزان، دامداران، مرغداران و باغداران همه و همه تلمبار شده است. آبیاری بارانی که لزوم آن در مجلس مورد تاکید بود و عملا 85 درصد پرداختی‌ها برای آن باید توسط دولت صورت بگیرد به رغم پیگیری‌ها متاسفانه به درستی پرداخت نشده است. همچنین به معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور نیز می‌گویم که عدالت و انصاف در توزیع بودجه وجود ندارد و متاسفانه شاهد آن هستیم که اعتبارات به سمت کلان شهرها سرازیر می‌شود و شهرستان‌های مظلوم باز هم در عطش اعتبارات مناسب می‌سوزند.

انتهای پیام

کد N673229

وبگردی