آفتاب

تاکید روسیه بر اقدامات مشترک جهانی در روند مقابله با تروریسم

تاکید روسیه بر اقدامات مشترک جهانی در روند مقابله با تروریسم

رئیس مجلس علیا پارلمان روسیه امروز (سه‌شنبه) در پایان بیست و سومین جلسه عمومی نشست پارلمانی آسیا- اقیانوسیه گفت، رویدادهای اخیر در فرانسه بار دیگر بر اهمیت تعمیق همکاری‌های بین‌المللی برای مبارزه با تروریسم و افراطگرایی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، "والنتینا ماتویینکو"، رئیس مجلس علیا پارلمان روسیه گفت: تروریسم بین‌المللی یکی از بزرگترین تهدیدهای زمان ماست و هیچ‌یک از کشورهای جهان قادر نخواهند بود به تنهایی با آن مبارزه کنند.

وی افزود: شما تنها با تلاش‌های مشترک جامعه بین‌الملل می‌توانید با تروریسم مبارزه کنید و تنها آن موقع است که شما می‌توانید بر موفقیت خود در این زمینه حساب کنید.

ماتویینکو ادامه داد: رویدادهای اخیر در فرانسه بار دیگر اهمیت تعمیق همکاری‌های مقابل با تروریسم را میان کشورهای مختلف به ویژه در بخش تبادل اطلاعات و همچنین همکاری مجریان قانون نشان داد.

وی اذعان کرد: باتوجه به تمام این مسائل، روسیه همکاری در زمینه مقابله با تروریسم را با هیچ‌یک از شرکای غرب یا دیگر شرکای خود حتی برای یک روز نیز به تعلیق درنیاورده و ما به طور فعال به این روند ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

کد N673145

وبگردی