آفتاب
روحانی در فرودگاه بوشهر:

بوشهر ظرفیت‌های توسعه‌ای بسیاری دارد

بوشهر ظرفیت‌های توسعه‌ای بسیاری دارد

رئیس جمهور کشورمان در آغاز دوازدهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید در فرودگاه بندر بوشهر، اظهار کرد: بوشهر استانی است که توانمندی‌ها و ظرفیت‌های توسعه‌ای بسیاری دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در بدو ورود به بوشهر جهت انجام دوازدهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید با اشاره به دومین حضور خود در استان بوشهر طی یک سال اخیر، خاطرنشان کرد: در طول یک سال گذشته برای دومین بار است که خداوند توفیقی داد تا دیداری با مردم بسیار خوب و سرافراز خطه بوشهر داشته باشم.

وی با بیان این‌که در طول این سفر ان‌شاءالله برنامه‌هایی که دولت برای توسعه استان دارد مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: ان‌شاءالله همه برنامه‌هایی که دولت یازدهم برای توسعه استان بوشهر در نظر دارد، در این سفر هم اعلام خواهد شد و هم در شورای اداری استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

روحانی با اشاره به رشادت‌های مردم بوشهر در طول 8 سال دفاع مقدس، اظهار کرد: مردم بوشهر مردمی سرافراز، دلاور و آزاده هستند و مرزبانان بسیار خوبی برای جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند.

رئیس جمهور در پایان با تأکید بر این‌که استان بوشهر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های توسعه‌ای بسیاری دارد، گفت: امیدواریم در این سفر تصمیمات خوبی برای استان اتخاذ شود.

انتهای پیام

کد N673026

وبگردی