آفتاب
سجادی در گفت و گو با ایسنا:

منفعت طلبان تشتت در جامعه را پیگیری می‌کنند

منفعت طلبان تشتت در جامعه را پیگیری می‌کنند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: افراد منفعت طلب که به دنبال منافع گروهی و حزبی خود هستند تفرقه و تشتت و چالش را در یک جامعه پیگیری می‌کنند.

سید کمال الدین سجادی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با مورد توجه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری درباره‌ی ضرورت با اهمیت دانستن اتحاد ملی گفت: از نظر ایشان هم در دنیای اسلام و هم در بعد داخلی وحدت در اولویت تام و تمام قرار دارد و دراین راستا وظیفه علما، نخبگان ، روشن فکران و سیاست‌مداران وحدت بخشی در جامعه و نه تفرق و تشتت است .

وی افزود: اگر فعالان و نخبگان جامعه در کنار یکدیگر قرار بگیرد و وحدت داشته باشند، این خود نشانه‌ی عظمت کشور است، و اگر دشمن چنین سطحی از وحدت را ببینند جریح می‌شود و نخواهد توانست تا برنامه‌های خود را اجرایی کند. در حالی که اگر روشنفکران ، علما و سایر اقشار در کشورمان با هم درگیر شوند و این موضوع را به بدنه کل کشور سرایت دهند آنگاه دشمن را جریح تر خواهند کرد.

سجادی اظهار کرد: کسانی که تریبون به دست دارند و دارای نفوذ کلام هستند باید روی موضوع وحدت بین آحاد جامعه کار کنند.

وی با بیان اینکه‌ افراد منفعت طلب که به دنبال منافع گروهی و فکری خود هستند تفرقه و تشتت و چالش را در یک جامعه پیگییری می‌کنند گفت: افراد خدوم که به فکر نظام و مردم و کشور هستند تفرقه افکنی و اختلاف افکنی را دنبال نمی‌کنند و به دنبال این نیستند که به اسم فعال سیاسی مسائل تفرقه افکن را در کشور مطرح کنند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه تکیه بر مردم و نیروهای داخلی را از جمله سیره و روش حضرت امام و مقام معظم رهبری دانست واظهار کرد: اگر دولت به دنبال موفقیت است چاره‌ای ندارد که به مردم تکیه داشته باشد باید این مساله مورد توجه قرار بگیرد که اگر مسائل چالش‌ها و مشکلات در بعد داخلی و خارجی وجود دارد لازم است که مردم در جریان آنها قرار بگیرند.

وی افزود: مردم در پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و 9 دی به وظایف خود عمل کردند و از نظام و رهبری و مسئولان نیز حمایت داشتند، بنابراین می‌طلبد تا فعالین سیاسی و دولت‌مردان بیشترین تکیه را به مردم داشته باشند ضمن این که وجود همدلی بین مسئولین سیاسی کشور نیز باعث دلگرمی مردم خواهد شد و کمک متقابل مردم را برای رفع مشکلات فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام

کد N672636

وبگردی