آفتاب
رحمان قلی زاده در نشست خبری خبر داد:

25 دی برگزاری همایش سراسری اصلاح طلبان با سخنرانی عارف و موسوی لاری

25 دی برگزاری همایش سراسری اصلاح طلبان با سخنرانی عارف و موسوی لاری

دبیر همایش سراسری اصلاح طلبان تاکید کرد: این همایش در راستای شرکت در اداره جامعه و همچنین با نگاه به انتخابات پیش رو برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر رحمان قلی زاده دبیر همایش سراسری اصلاح طلبان در نشست خبری با بیان اینکه بعد از شش سال و اندی شورای هماهنگی جبهه اصلاحالت اولین نشست خود را در قالب یک همایش بزرگ برگزار می کند ، اظهار داشت: به دلیل روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و فضایی که این دولت برای کار سیاسی برای ما بوجود آورده است این همایش را در جهت اداره جامعه و همچنین نگاه به انتخابات پیش رو برگزار می کنیم.

وی این همایش را صرفا یک همایش مقدماتی عنوان کرد و افزود: این همایش خواست ۲۰ گروه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است و حدود ۱۰۰ میهمان دارد که از جمله از آقای هاشمی رفسنجانی، سید محمد خاتمی، علی اکبر ناطق نوری، محمدرضا عارف، اسحاق جهانگیری و همچنین رئیس جمهور دعوت به عمل آمده است.

قلی زاده تاکید کرد: ما از میهمانانی که دعوت به عمل آورده ایم، خواستیم که یا در این همایش شرکت کنند یا نماینده بفرستند یا پیام دهند که البته آخرین اخبار تا شب گذشته این است که هنوز کسی به طور قطعی نه حضور و نه سخنرانی خود را مشخص نکرده است.

دبیر همایش سراسری اصلاح طلبان گفت: از سخنران این همایش که تقریبا قطعی شده است عارف و موسوی لاری هستند و همچنین یکی از خانمهای عضو هیات دولت قرار است در این جلسه به منظور سخنرانی حضور پیدا کنند.

قلی زاده با بیان اینکه برنامه سخنرانی اصلی ما با آقای خاتمی بود که هنوز قطعی نشده است، گفت: در صورت عدم قطعیت سخنرانی آقای خاتمی، تعدادی از دبیران کل شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از جمله غلامحسین کرباسچی، هادی خامنه ای، رسول منتجب نیا، مصطفی کواکبیان، حسین کمالی، اکرمی و یدالله اسلامی هر کدام به به مدت ۷ دقیقه سخنرانی خواهند کرد.

قلی زاده همچنین گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی عدم حضور خود در این همایش سراسری را اعلام کردند ولی قرار است که پیام خود را به این همایش صادر کنند و همچنین هیات رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه با حضور در دفتر آقای هاشمی قطعیت یا عدم قطعیت حضور ایشان در این همایش را مشخص خواهند کرد و اگر قرار باشد ایشان پیامی به این همایش بدهد صبح روز چهارشنبه این پیام تقدیم هیات رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر همایش سراسری اصلاح طلبان ساعت ۱۳ روز پنجشنبه این هفته در کانون توحید تهران برگزار می شود.

کد N672207

وبگردی