آفتاب
دستغیب در جمع خبرنگاران مطرح کرد،

اعلام آمادگی کمیسیون تلفیق برای استفاده از نظرات صاحب‌نظران خارج از مجلس

اعلام آمادگی کمیسیون تلفیق برای استفاده از نظرات صاحب‌نظران خارج از مجلس

نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 94 از اعلام آمادگی این کمیسیون برای استفاده از نظرات صاحب نظران خارج از مجلس در مورد بودجه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احمدرضا دستغیب در حاشیه جلسه امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال تدبیری در هیات رییسه کمیسیون تلفیق صورت گرفته و اعضا این آمادگی را دارند که کار تلفیق طبق برنامه زمان‌بندی مشخصی پیش برود.

نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 94 افزود: بر این اساس برنامه هفته اول به کلیات بودجه اختصاص دارد و روز گذشته هم آیین‌نامه تلفیق با استفاده از نظرات و تجربیات اعضای کمیسیون با اعمال اصلاحاتی تصویب شد تا معیار کار آیین‌نامه مجلس و تلفیق باشد.

وی با اشاره به تقسیم‌بندی صورت گرفته برای حضور دستگاه‌ها در جلسات کمیسیون تلفیق، گفت: همچنین آقای لاریجانی هم امروز در جلسه کمیسیون تلفیق حضور می‌یابد و در مورد کلیات و موضوعات مربوط به بودجه صحبت خواهد کرد.

نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 94 با اشاره به ارائه پیشنهاداتی در مورد کاهش منابع نفتی، تصریح کرد: همچنین پیشنهاد دولت برای اختصاص 20 درصد درآمدهای نفتی به سهم صندوق توسعه در سال 94 مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

دستغیب اضافه کرد: همه نمایندگان مجلس می‌توانند بدون حق رای در جلسات کمیسیون تلفیق شرکت کنند. این جلسات همچنین فرصتی است که ما غیر از نمایندگان از نظرات صاحب نظران خارج از مجلس به ویژه اقتصاددانان هم استفاده کنیم و در این راستا اعلام آمادگی می‌کنیم که اگر صاحب‌نظران خارج از مجلس برای کاهش وابستگی به نفت و در مورد بودجه پیشنهاداتی دارند ارائه دهند.

انتهای پیام

کد N671822

وبگردی