آفتاب

تذکر نماینده سقز و بانه به 6 وزیر کابینه

تذکر نماینده سقز و بانه به 6 وزیر کابینه

نماینده سقز و بانه به وزرای آموزش و پرورش، ارتباطات، تعاون، نیرو، صنعت و راه و شهرسازی تذکر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بیگلری در تذکر شفاهی از وزیر بهداشت به دلیل رفتار عملگرایانه و موثر در سفر به استان کردستان تشکر کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در تذکر به وزیر آموزش و پرورش خواستار برقراری حق مرزی معلمان و فرهنگیان استان شد و افزود: در بودجه 94 منزلت و معیشت معلمان، تدوین استراتژی برای کیفیت بخشی به امر آموزش و توجه به ویژه به دوره‌های کوتاه مدت ضمن خدمت به صورت حضوری و سهمیه اختصاصی مدرسه سازی در شهرستانهای سقز و بانه از درخواست‌هایم از علی فانی است.

وی به وزیر ارتباطات متذکر شد: آنتن‌دهی ضعیف تلفنی همراه و اینترنت ضعیف و مشکلات کار گزاران مخابراتی در حل کنید.

بیگلری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:‌ تاخیر در وعده احداث دره نگاه بانه تاخیر در احداث بخش کودکان در بیمارستان سقز و تحویل نشدن بسته پزشکی به بیمارستان سقز از سوی سازمان تامین اجتماعی را به شما تذکر می دهم.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن در تذکری به وزیر نیرو گفت: کاهش 60 درصدی سهمیه آب استان و اختصاص احیای دریاچه ارومیه در حالی اتفاق افتاده است که در گذشته نیز کمتر از 10 درصد حقابه را دریافت می کردیم. این اقدام وزارت نیرو و ظلم بارزی در حق مردم و کشاورزان و روستائیان کردستانی است. به شما توصیه می‌کنم لیست کاهش سهمیه آب استان‌ها را ملاحظه کنید تا به ظلم خود به مردم کردستان پی ببرید.

نماینده مردم سقز و بانه به وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت متذکر شد: وعده احداث منطقه ویژه اقتصادی بانه و معدن آهن صائب سقز که قرار به سرمایه گذاری توسط دولت بود را چرا محقق نکردیم.

بیگلری به وزیر راه و شهرسازی در خصوص قیمت مسکن مهر و فقدان زیرساخت لازم در این حوزه و احداث بیمارستان‌های بانه و سقز تذکر داد و گفت: با اعتبارات قطره چکانی این پروژه‌ها تا 10 سال دیگر هم تمام نمی‌شود.

انتهای پیام

کد N671795

وبگردی