آفتاب
حجت‌الاسلام صادقی مطرح کرد:

تقسیم‌کار آمریکا وانگلیس برای تفرقه مسلمانان/"فمنیسم"ظلمی بزرگ به زنان

تقسیم‌کار آمریکا وانگلیس برای تفرقه مسلمانان/"فمنیسم"ظلمی بزرگ به زنان

کرمانشاه- معاون فرهنگی قوه قضاییه از تقسیم‌کار آمریکا و انگلیس برای تفرقه‌افکنی بین مسلمانان خبرداد و گفت: هم‌اکنون انگلستان از وحدت‌شکنان شیعه و آمریکا از وحدت‌شکنان سنی حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام هادی صادقی، ظهر دوشنبه در آیین تجلیل از مزدوجین دستگاه قضا در استان کرمانشاه که در محل دادگستری کرمانشاه برگزار شد،  وحدت را لازمه انکار ناپذیر جامعه اسلامی عنوان کرد.

رهبر معظم انقلاب برای حفظ وحدت جامعه همان اقدامات علی(ع) را انجام می‌دهد

وی با اشاره به وقایع به خلافت رسیدن امیرالمومنین علی (ع) و نگاه ایشان بعد از به خلافت رسیدن به مقوله وحدت گفت: وحدت ریشه در عقاید دینی ما دارد  اگر مباحث زمان خلافت امیرالمومنین علی (ع) را با شرایط کنونی جامعه اسلامی تطبیق دهیم می‌فهمیم در کشور چه وضعی است و رهبر معظم انقلاب نیز همان کاری را می‌کند که امیرالمومنین در زمان به خلافت رسیدن کرد و ایشان بر وحدت جامعه اسلامی تاکید داشت.

حجت‌الاسلام صادقی خاطرنشان کرد: گروهی که به دنبال وحدت‌شکنی بین مسلمین هستند در انگلستان و آمریکا تقسیم کار کرده و انگلیس از  شیعه وحدت شکن و آمریکا از اهل تسنن وحدت‌شکن حمایت می‌کند.

هدف سردمداران استکبار از تفرقه جامعه اسلامی، حفظ منافع رژیم صهیونیستی است

معاون فرهنگی قوه قضاییه،، هدف استکبار و سرمداران آن انگلیس و آمریکا را از تفرقه بین مسلمین سوق دادن منافع به سمت کفر و رژیم منفور صهیونیست عنوان کرد و گفت:  مسلمانان باید فهم تاریخی نسبت به اسلام داشته باشند تا بتوانند توی دهان تفرقه‌افکنان بزنند و گروهی را که ندای تفرقه سر می‌دهند حذف کنیم.

وی یادآور شد: هم‌اکنون تشیع وابسته به MI6 اقداماتی را انجام می‌دهند که باعث نفرت‌افکنی بین مسلمانان می‌شود.

هدف گروه‌های تفرقه‌افکن در انگلیس تخریب چهره تسیع با اهانت به بزرگان تسنن است

حجت‌الاسلام صادقی، برگزاری دهه‌ها مختلف بدون داشتن ریشه تاریخی و اعتقادی  را از جمله اقدامات این گروه‌ها برای اهانت به اهل تسنن و به دنبال آن تخریب چهره شیعیان و تفرقه بین مسلمانان عنوان کرد.

اهل بیت هم بر وحدت تاکید داشتند

وی تصریح کرد: ما به جز دهه محرم دهه دیگری نداریم و اهانت به بزرگان اهل تسنن جزو استراتژی آنهاست و هیچ‌گاه، هیچ‌یک از اهل بیت مرتکب چنین اقدامی نشده‌اند و  همواره بر حفظ وحدت در جامعه اسلامی از سوی آنان تاکید شده است.

معاون فرهنگی قوه قضاییه  با اشاره به اقدامات این گروه‌های تندرو و وابسته به استکبار، این اقدامات را باعث خدشه وارد کردن به چهره اسلام دانست و بر ایجاد و حفظ وحدت بین مسلمین تاکید کرد.

"ازدواج سفید" در غرب ازدواج کلیسیایی است/ انتخاب نام نیک برای عمل ننگین

حجت‌الاسلام صادقی در بخش دیگر با اشاره به ثمرات ازدواج، از ابتکار دستگاه قضا برای تشکیل ستاد تجلیل از مزدوجین قدردانی کرد و گفت: متاسفانه هم‌اکنون نام "ازدواج سفید" را که یک نام نیک است بر عمل ننگین با هم باشیم نهاده‌اند و این در حالی است که در کشورهای غربی این نام برای ازدواج صحیح و کلیسایی با آداب خودش گذاشته شده است و این یک اهانت است.

وی با اشاره به فرهنگ غنی اسلام و ایران در امر ازدواج گفت: ما وارث این فرهنگ هستیم و باید آن را قدر بدانیم.

افزایش آمار طلاق به خاطر ازدواج بدون صلاحیت است/ رعایت اصل سازش در زندگی

حجت‌الاسلام صادقی تصریح کرد:  متاسفانه هم‌اکنون آمار طلاق در کشور بالا رفته است و علت آن ازدواج غلط، بی‌مطالعه و بدون صلاحیت است، اما یکی از مهمترین صلاحیت‌ها امر سازش است که امام (ره) در قرائت خطبه عقد برای هرکسی به آن تاکید می‎‌کردند و باید در زندگی جوانان مدنظر قرار گیرد.

"فمنیسیم " بزرگترین ظلم به زنان

معاون فرهنگی قوه قضاییه، تفکر "فمنیستی"  را بزرگترین ظلم به زنها عنوان کرد و گفت: این تفکر به خیال اعاده حقوق زنان شکل گرفت اما خود باعث بروز مشکلات فراوانی در زندگی زنان شد.

 وی در پایان به برخی از شیوه‌های لازم برای استحکام ازدواج پرداخت و بر تحکیم نظام خانواده تاکید کرد.

 

 

کد N671775

وبگردی