آفتاب
دامادی در تذکر شفاهی:

آقای وزیر طرح پزشک خانواده را موجودی ناقص‌الخلقه معرفی کرده است

آقای وزیر طرح پزشک خانواده را موجودی ناقص‌الخلقه معرفی کرده است

یک روز به این طرح می‌گویند طرحی ملی است و یک روز می‌گویند به صورت آزمایشی قرار است در دستور اجرا قرار بگیرد. اگر این طرح خوب است چرا اجرا نمی‌شود و اگر هم خوب نیست چرا در دو استان اجرا می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: آقای وزیر طرح پزشک خانواده را ناقص الخلقه معرفی کرده است و سوالی که پیش می‌آید این است که چرا در بعضی از جا‌ها اجرا می‌شود و در بعضی از مناطق قابل اجرا نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمد دامادی با بیان اینکه دو سال از طرح پزشک خانواده در مازندران گذشته است اما زیر‌ساخت‌های آن هنوز با مشکل همراه است٬ گفت: یک روز به این طرح می‌گویند طرحی ملی است و یک روز می‌گویند به صورت آزمایشی قرار است در دستور اجرا قرار بگیرد. اگر این طرح خوب است چرا اجرا نمی‌شود و اگر هم خوب نیست چرا در دو استان اجرا می‌شود.

نماینده مردم ساری ادامه داد: چرا قراردادهای قبلی لغو شده است و مردم قادر نیستند از خدمات بیمه در زمانی که به پزشک مراجعه می‌کنند٬ استفاده کنند.

وی افزود: آقای وزیر طرح پزشک خانواده را ناقص‌الخلقه معرفی کرده است و سوالی که پیش می‌آید این است که چرا در بعضی از جا‌ها اجرا می‌شود و در بعضی از مناطق قابل اجرا نیست.

این عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: ساختمان کلینیک طوبا مجتمع آموزشی در شهر ماست که خدمات درمانی آن به این شیوه اجرا می‌شود که مردم باید از ساعت دو بعد از ظهر تا ۱۱ شب منتظر باشند تا نوبت‌شان شود که این وضعیت حتی بازدید ما از این کلینک را با هزاران مشکل روبرو ساخت.

دامادی خاطر نشان کرد: آقای وزیر دو سال است که به ما قول داده مشکلات جاده گوهر باران را رفع کند٬ اما چقدر دیگر باید اینجا تلفات بدهد تا بالاخره مسئولان پیگیری کنند.

نماینده مردم ساری همچنین با گلایه از رفع نشدن بیمه کشاورزان بیان کرد: چرا همه قشر‌ها در جامعه حقوق بازنشستگی دارند٬ اما کشاورزان از این حقوق محروم هستند. چرا کشاورزان را بیمه نمی‌کنید؟

کد N671697

وبگردی