آفتاب
حجت الاسلام میرعمادی:

خدمات عادلانه دولت موجب دلبستگی مردم به نظام/ایجادتفرقه توطئه دشمن است

خدمات عادلانه دولت موجب دلبستگی مردم به نظام/ایجادتفرقه توطئه دشمن است

پلدختر- نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: خدمات عادلانه دولت زمینه ساز دلبستگی مردم به نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی شامگاه یکشنبه در جمع نمازگزاران در مسجد المهدی شهر معمولان با بیان اینکه خداوند انسان را اشرف مخلوقات خلق کرده است اظها داشت: همچنین خداوند آنچه در زمین و آسمان است را برای انسان خلق کرد.

وی با بیان اینکه حال باید بررسی شود که این گوهر ذی قیمت یعنی انسان چه وظیفه ای دارد افزود: از مهمترین وظایف انسان دو چیز است یکی بندگی خداوند متعال و دیگری اینکه انسان روابط خود را بر پایه عدالت قرار دهد و در برپایی عدالت در جامعه کمک کند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: همه گرفتاریها و مشکلات بشر ناشی از نبود عدالت است و عدالت یعنی این که هرکس و هرچیزی در جای خود قرار گیرد.

حجت الاسلام میرعمادی با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ایران نیز بر مبنای همین دوهدف شکل گرفت، افزود: انقلاب اسلامی در راستای تحقق عزت، استقلال، بندگی خدا و عدالت محوری شکل گرفت و جمهوری اسلامی به معنی حکومت خداوند بر مردم است.

وی گفت: توطئه دشمن فقط در تحریم و حمله نظامی نیست بلکه دامن زدن به فساد مالی و اداری و ایجاد تفرقه بین مردم از توطئه های دشمن است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: هر چیزی که آرمان های انقلاب اسلامی را تهدید کرده و مانع پیشرفت و عدالت و عزت ایران اسلامی شود مورد قبول مردم نیست این موارد باید در مذاکره با بیگانگان مد نظر باشد.

حجت الاسلام میرعمادی بر لزوم خدمت رسانی به مناطق محروم کشور تاکید کرد و یادآور شد: ارائه خدمات عادلانه دولت در مناطق مختلف زمینه ساز دلبستگی مردم به نظام است.

وی ادامه داد: کارآمدی نظام در این است که خدمات نظام به دورترین نقاط کشور رسیده است.

امام جمعه معمولان نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم به نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: هر گاه نماینده ولی فقیه در استان به معمولان سفر کرده اند شاهد خیر و برکت این سفر در منطقه بوده ایم.

حجت الاسلام مهدی عابدینی اظهار امیدواری کرد که در سفر اخیر حجت الاسلام میرعمادی با توجه به بازدید از بقعه سید محمد(ع) پلدختر در آینده نزدیک شاهد اجرای پروژه توسعه این امامزاده باشیم.

وی گفت: با تکمیل پروژه چهار خطه کردن معمولان تا امامزاده سید محمد زمینه تسهیل تردد و دسترسی شهروندان و مسافران به این مکان مقدس فراهم خواهد شد.

فرماندار پلدختر نیز با بیان اینکه توسعه و پیشرفت، با همدلی و وحدت مردم و مسئولان محقق می شود گفت: اعتقاد داریم در سایه وحدت و تعامل می توان بستر توسعه همه جانبه شهرستان را فراهم آورد.

قدرت اله ترابی نژاد با بیان این که بستر لازم برای توسعه پلدختر بهتر از هر زمانی فراهم است افزود: وحدت، تعامل و همدلی نسخه اصلی برای توسعه شهرستان است و این موارد حلال مشکلات و عامل پیروزی مردم در تمام صحنه ها است.

وی تصریح کرد: امسال از محل های مختلف و منابع اعتباری استان، اعتبارات مناسبی برای پروژه های مصلای معمولان، ایستگاه پمپاژ آمیران کوشکی و زیودار، پل درون شهر معمولان و تکمیل آبرسانی به شهر معمولان پیش بینی شده است.

فرماندار پلدختر گفت: همچنین قطعه جدید از پروژه چهار خطه معمولان به سمت خرم آباد بزودی در منطقه پشت تنگ معمولان آغاز خواهد شد.

کد N671101

وبگردی