آفتاب
رئیس جمهور در جشن بیمه سلامت همگانی:

مسئولان باور کنند کشور و حکومت از آن مردم است

مسئولان باور کنند کشور و حکومت از آن مردم است

دولت‌ها اگر موفق باشند باید بتوانند از مردم نمایندگی کنند مردم ما باور دارند و انشاءالله همه مسئولان هم باور خواهند داشت که کشور و حکومت از آن مردم است

رئیس جمهور تاکید کرد: همه مسئولان باید باور کنند کشور و حکومت از آن مردم است و تمام مسئولان خادم مردم هستند مشروعت در جمهوری اسلامی از حدمت به مردم نشأت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسن روحانی در جشن بیمه همگانی که صبح امروز در سالن اجلاس برگزار شد٬ گفت: یکی از روزهای بسیار مبارک برای دولت و برای ملت بزرگ ایران امروز است.

وی ادامه داد: آروزی دیرین نه مردم ایران بلکه بسیاری از کشورهای جهان که حتی بسیار هم پیشرفته هستند این است که روزی چتر بیمه سلامت بر سر همه مردم بدون استثناء سایه بیفکند.

شعار انقلاب حمایت از مردمی که تحت فشار هستند بوده است

رئیس دولت یازدهم با بیان اینکه از آغاز پیروزی انقلاب یکی از شعارهای انقلاب اسلامی، حمایت از مردم به ویژه مردمی که از لحاظ شرایط زندگی تحت فشار هستند بوده است٬ یادآور شد: کمک به آن‌ها به عنوان هدف انقلاب اعلام شده بود و در واقع شعار "تعاونوا علی البر" مربوط به نیکی و خوبی و کمک و رفاه است چراکه همه باید دست همدیگر را بگیرند.

روحانی با تاکید براینکه بی‌تردید کشور هم با اراده و هم خواست مردم اداره می‌شود یاد آور شد: با دستان پرتوان مردم است که چرخ جامعه به حرکت در می‌آید. دولت‌ها اگر موفق باشند باید بتوانند از مردم نمایندگی کنند مردم ما باور دارند و انشاءالله همه مسئولان هم باور خواهند داشت که کشور و حکومت از آن مردم است و تمام مسئولان هم خادم مردم هستند و مشروعیت در جمهوری اسلامی از خدمت به مردم نشأت می‌گیرد.

رئیس دولت تدبیر و امید افزود: اگر خدایی نکرده مسئولی در خدمت مردم قصور یا تقصیری داشته باشد٬ مشروعیت کارش زیر سوال می‌رود. همه کار دولت خدمت به مردم است و مردم از حاکمیت و حکومت باید رضامند باشد.

کد N671018

وبگردی