آفتاب
عزیزی فارسانی در تذکر شفاهی:

احتمال ریزش برخی مدارس بر سر دانش‌آموزان وجود دارد

احتمال ریزش برخی مدارس بر سر دانش‌آموزان وجود دارد

از مردم روستاهایی که فاقد برق هستند خجالت می‌کشم، حدود 3 سال است که قول داده‌اند برای این روستاها باطری خورشیدی تهیه شود اما هنوز انجام نشده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به تورم 3 سال اخیر و فشار طاقت‌فرسا بر بازنشستگان اشاره کرد و گفت: از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی درخواست می‌کنیم حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران متناسب با واقعیت جامعه و تورم کنونی تعیین و پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا؛ حمیدرضا عزیزی فارسانی در نشست علنی یکشنبه 21 دی‌ماه در تذکری شفاهی خطاب به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: با توجه به گرانی ها و مخارج بالای زندگی و فشار طاقت فرسا بر بازنشستگان و همچنین تورم وحشتناک 3 سال اخیر انتظار می‌رود حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران متناسب با واقعیت جامعه و تورم کنونی پرداخت شود.

این عضو کمیسیون بهداشت مجلس در ادامه تذکر خود همچنین خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: استان‌های همجوار ما در مورد آب تذکر می‌دهند باید بگویم مسئولان استان های اصفهان، خوزستان و یزد که آب خود را از چهارمحال و بختیاری تامین می‌کنید سهم استان ما در آبخیزداری 148 میلیون تومان بوده بنابراین سهم آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری را حداقل 20 برابر افزایش دهید تا بحران آب در این استان‌ها تشدید نشود.

وی همچنین خطاب به وزیر نیرو گفت: از مردم روستاهایی که فاقد برق هستند خجالت می‌کشم، حدود 3 سال است که قول داده‌اند برای این روستاها باطری خورشیدی تهیه شود اما هنوز انجام نشده است.

عزیزی فارسانی در پایان خطاب به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد و گفت: 20 مدرسه در مناطق روستایی و شهری اردل، فارسان و کوهرنگ وجود دارد که احتمال ریزش آنها بر سر دانش‌آموزان وجود دارد.

کد N670195

وبگردی