آفتاب
تذکر شفاهی لاهوتی به وزیر کشور:

تبدیل شهر شلمان به بخش از دستور کار خارج شده است

تبدیل شهر شلمان به بخش از دستور کار خارج شده است

متأسفانه بانک ها تمام اموال صیادان را توقیف کرده و این موضوع واقعا بد است که وزارت جهاد کشاورزی به صیادان و کشاورزان بدهکار بوده و در مقابل آنها پاسخگو نباشد از این رو خواهشمندم که وزارت جهاد کشاورزی این موضوع را سریعتر حل کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی هیچ اقدامی در خصوص بدهی این وزارتخانه به صیادان و کشاورزان انجام نداده است گفت: متأسفانه بانک ها اموال صیادان و کشاورزان را توقیف کرده و وزارت جهاد کشاورزی باید هر چه سریعتر در پرداخت مطالبات صیادان و کشاورزان اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش ایلنا، مهرداد لاهوتی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی بدهی به صیادان را پرداخت نکرده و متأسفم که وزیر جهاد کشاورزی در خصوص مطالبات صیادان اقدام خاصی انجام نمی‌دهد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه بانک ها تمام اموال صیادان را توقیف کرده و این موضوع واقعا بد است که وزارت جهاد کشاورزی به صیادان و کشاورزان بدهکار بوده و در مقابل آنها پاسخگو نباشد از این رو خواهشمندم که وزارت جهاد کشاورزی این موضوع را سریعتر حل کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تذکر بعدی به وزیر کشور در خصوص بحث قانون تقسیمات کشوری است زیرا این قانون مشخص بوده و در آن تغییری ایجاد نشده است پس چرا قانون در حال حاضر متوقف بوده و تبدیل شهر شلمان به بخش شلمان در حوزه انتخابیه اینجانب مدت هاست که از دستور کار خارج شده است بنابراین باید تأکید کرد که اگر قانون تقسیمات کشوری دچار اشکال می باشد باید اشکالات آن مرتفع شود و اگر این قانون اشکالی ندارد باید اجرا شود.

وی همچنین در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کلنگ احداث شهرک یعقوبیه چندی پیش با حضور اعضای کمیسیون صنایع و معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت زده شد اما بخش کمی از این پروژه به جلو رفته است.

کد N670162

وبگردی