آفتاب
جهانگیرزاده در نطق میان‌دستور:

کسانی که دیروز به نظام خیانت کردند امروز باید سزای آن را ببینند

کسانی که دیروز به نظام خیانت کردند امروز باید سزای آن را ببینند

نماینده مردم ارومیه با اشاره به اینکه 9 دی همواره یوم‌الله خواهد ماند گفت: کسانی که دیروز به نظام خیانت کردند امروز باید سزای خیانت خود را ببینند.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه در نطق میان‌دستور با اشاره به ضرورت پاسداشت حماسه 9 دی گفت: این امر، امری جدی است، کسانی که خواسته یا ناخواسته به تضعیف این یوم‌الله می‌پردازند بدانند که 9 دی یوم‌الله بود و یوم‌الله باقی خواهد ماند، آنچه که در جریان فتنه 88 گذشت کودتای تمام‌عیار علیه انقلاب اسلامی بود که توسط رهبری کسانی که تا دیروز جزو دوستان انقلاب بودند اما تیغ بر علیه نظام اسلامی کشیدند صورت گرفت.

وی افزود: کسی یادش نرفته است که فتنه 88 افتراق بحران عظیمی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بود. آنچه که رخ داد یک حرکت هماهنگ بین‌المللی به ویژه با رهبری غرب توسط عناصر داخلی صورت گرفت. اینها در سوابقشان چهره مثبتی بودند. مهم این است که در سوابقشان چگونه عمل کرده‌اند.

جهانگیرزاده ادامه داد: مهمترین کشور دموکراتیک منطقه را با چالش عظیمی مواجه کردند، ما یادمان نرفته که سرمایه عظیم نظام اسلامی را به هدر دادند. سرمایه‌ای که توسط خون‌های مطهر شهیدان جمع شده بود و پیوستگی و اتحاد میان امت و رهبری به شمار می‌رفت.

این نماینده مجلس گفت: یادمان نرفته دشمن را نسبت به جمهوری اسلامی ایران پررو کردند، یادمان نرفته که باعث گسترش تحریم‌ها و ایجاد فشار علیه ملت ایران به ویژه طبقات محروم شدند، یادمان نرفته که رژیم صهیونیستی را امیدوار کردند، یادمان نرفته که انگلیسی‌های مکار را نسبت به آینده کشور و اینکه با یک کودتا حکومت باب میل خود را سر کار بیاورد امیدوار کردند، یادمان نرفته آمریکایی‌ها به صورت لجام‌گسیخته علاوه بر استفاده از سرویس‌های اطلاعاتی و استفاده از امپراتوری رسانه‌ای آمدند و منتظر بودند روزی نابودی جمهوری اسلامی ایران را ببینند.

جهانگیرزاده خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنیم به مدد خانواده‌های شهدا و عناصر حزب‌اللهی ایستادگی شکل گرفت اما این روزها نداهای متفاوتی را می‌شنویم که این نداها متناسب با آنچه که مردم از ما می‌خواهند نیست.

وی افزود:‌ کسانی که دیروز خیانت کردند امروز باید سزای خیانت خود را ببینند، کسانی که به دنبال ایجاد تفرقه در میان صفوف ملت بوده و میان عناصر وفادار ملت و رهبری تفرقه ایجاد کردند و با حرف‌های گزنده خود خانواده شهدا را دچار ناراحتی کردند امروز باید عذاب بکشند.

جهانگیرزاده خاطرنشان کرد: آنچه که نظام اسلامی سر سوزنی خلاف قانون در ارتباط با کسانی که دچار فتنه 88 شدند نکردند و نخواهند کرد، آنچه امروز ما را وادار می‌کند بایستیم پیام ایستادگی شهید احمد کاظمی و شهید مهدی باکری است، بدون توجه به تفرقه‌ها؛ 9 دی متعلق به همه ملت است و یک سرمایه ملی به شمار می‌رود و انشاءالله همیشه یوم‌الله باقی خواهد ماند.

کد N670033

وبگردی