آفتاب

طرح‌های جدید اوباما برای امنیت فضای سایبری و خصوصی

طرح‌های جدید اوباما برای امنیت فضای سایبری و خصوصی

رئیس جمهوری آمریکا قرار است برنامه‌های خود را برای حفاظت از تجار و مشتریان این کشور در برابر تهدیدهای سایبری ارایه کند؛ اقدامی که یک ماه پس از حمله سایبری به کمپانی سونی پیکچرز انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، پس از حمله به کمپانی سونی پیکچرز بود که مساله امنیت سایبری به یک مساله مهم تبدل شد.

کاخ سفید اعلام کرد که باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در 20 ژانویه 2015 برنامه‌ها و پیشنهادها برای تامین امنیت و حفاظت از تجار و مشتریان در فضای مجازی را در سخنرانی سالانه‌اش اعلام می‌کند و درباره مقابله با سرقت هویتی و مساله امنیت فضای خصوصی، امنیت سایبری و دستیابی‌های گسترده به سخنرانی می‌پردازد.

اوباما روز دوشنبه برنامه‌های خود را برای تقویت و بهبود روند اعتماد در فناوری به کمیسیون فدرال تجاری ارایه می‌دهد که شامل مقابله با سرقت هویت و بهبود و تقویت حریم خصوصی دانشجویان و مشتریان است.

وی همچنین میزبان یکسری از اعضای کنگره از هر دو حزب خواهد بود تا درباره اهداف مشترک امنیت ملی و اقتصادی به گفت‌وگو بپردازد.

رئیس جمهوری آمریکا پس از آن به اداره امنیت سایبری مستقر در دپارتمان امنیت کشوری رود تا درباره به اشتراک گذاری داوطلبانه اطلاعات میان دولت و بخش خصوصی و صنعت برای مقابله با تهدیدهای سایبری و حفاظت از حریم خصوصی و آزادی های مدنی به گفت‌وگو بپردازد.

انتهای پیام

کد N670003

وبگردی