آفتاب
منوچهری در گفتگو با مهر:

کمیته نظارت بر رفتار نمایندگان پرونده مطهری را بررسی کند

کمیته نظارت بر رفتار نمایندگان پرونده مطهری را بررسی کند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رأفت نظام نباید موجب گستاخی حامیان سران فتنه شود، از کمیته نظارت بر رفتار نمایندگان خواست پرونده علی مطهری را بررسی کند.

نعمت‌الله منوچهری در گفتگو با خبرنگار مهر، با انتقاد از رفتار مطهری در صحن علنی مجلس گفت: ما در جمهوری اسلامی زندگی می کنیم و پایبند قانون اساسی هستیم، فصل‌الخطاب همه جریانات سیاسی نیز مقام معظم رهبری هستند.

نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حداکثر رأفت اسلامی شامل سران فتنه شده است، افزود: اگر مطابق قانون با آنها برخورد می شد، وضعیت‌شان بدتر از امروز بود. این رأفت نباید منجر به جری و گستاخ شدن طرفداران انگشت‌شمار سران فتنه مثل آقای مطهری شود.

وی خواستار برخورد قاطع قوه قضائیه با این گونه تشنج‌آفرینی‌ها شد و ادامه داد: واکنش نمایندگان به این موضوع در واقع نمایشی از خواست مردم بود.

منوچهری از مطهری خواست از قانون اساسی و مقام معظم رهبری تبعیت کرده و از جریان فتنه و انحراف برائت بجوید.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین تاکید کرد که باید مجلس شورای اسلامی راهکار مناسبی برای برخورد با اینگونه جریانات در نظر بگیرد و اظهار داشت: کمیسیون نظارت در رفتار نمایندگان باید به رفتار اخیر علی مطهری در صحن مجلس رسیدگی کند، زیرا تکرار این وقایع به مصلحت نظام نیست.

کد N669959

وبگردی