آفتاب
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در جمع خبرنگاران:

برخورد نمایندگان با مطهری در شان نظام نبود

برخورد نمایندگان با مطهری در شان نظام نبود

افراط٬ افراط می‌آورد و امروز شعار «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» و آزادی بیانی که برای نماینده‌های مجلس وجود دارد و در قانون اساسی پیش‌بینی شده است٬ خدشه‌دار شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: بار‌ها نطق‌هایی را مقابل اتفاقات ۸۸ از طرف نمایندگان دیده‌ایم و بار‌ها شاهد سوالات آقای کریمی قدوسی و مطالب مطرح‌شده توسط ایشان که برخلاف منافع و مسائل نظام و کشور است٬ بوده‌ایم که عکس‌العملی به آن نشان داده نشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا؛ محمد باقری بنابی در جمع خبرنگاران و در باره صحبت‌های امروز علی مطهری و حمله نمایندگان به سمت او اتفاق افتاد٬ گفت: اتفاقی که امروز حین نطق میان دستور آقای مطهری از سوی نمایندگان افتاد در شان نظام و درشان مجلسی که برای نظام تشکیل شده است نبود.

نماینده مردم بناب ادامه داد: به نظر می‌رسد در کشور باید در باره یکسری مسائل سعه صدر بوجود بیاید تا بتواند اخلاق اسلامی را به ویژه در هفته وحدت مد نظر قرار دهیم.

وی افزود: این کار غیر اخلاقی که برخی نمایندگان در برابر آقای مطهری انجام دادند٬ اصلا مناسب نبود البته من کار آقای مطهری را تایید یا رد نمی‌کنم. مجلس آزاد است و هر کس می‌تواند نظر خود را ارائه دهد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: اگر در یک‌ماه گذشته نطق‌های انجام شده در مجلس مخصوصا نطق‌های طرف مقابل در باره اتفاقات سال ۸۸ را ببینیم و همچنین سوالات آقای قدوسی و مطالب مطرح‌شده توسط ایشان که برخلاف منافع و مسائل نظام و کشور است٬ بوده‌ایم که عکس‌العملی به آن نشان داده نشد.

وی خاطر نشان کرد: البته افراط٬ افراط می‌آورد و امروز شعار «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» و آزادی بیانی که برای نماینده‌های مجلس وجود دارد و در قانون اساسی پیش‌بینی شده است٬ خدشه‌دار شد.

باقری بنابی در باره نحوه عملکرد هیات رئیسه اذعان کرد: هیات رئیسه می‌توانست عملکردی بهتر از این داشته باشد و می‌توانست جلسه را بهتر از این اداره کند.

کد N669941

وبگردی